• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H κρίση της «μεσαίας» κατηγορίας
αναμένεται να μπουν στη ζωή μας από το 2010
Νέα 23/02/2009 - 14:24
Καλώς ή κακώς το κεφάλαιο δίχρονα 250cc κλείνει. Τα πρωτότυπα και πολύ φθηνότερα 600άρια της κατηγορίας Moto2 -το κόστος τους δεν θα ξεπερνάει τα 150.000 ευρώ- έχουν ήδη εμφανιστεί και αναμένεται να μπουν στη ζωή μας από το 2010 όταν θα έρθουν σε άμεση αντιπαράθεση με τα ...δίχρονα ζιζάνια.

Από την επόμενη χρονιά (2011) τα 250άρια θα μπουν στο μουσείο και η «μεσαία» κατηγορία -τίτλος που έμεινε από την δίχρονη εποχή των GP όπου στη μεγάλη κατηγορία έτρεχαν τα 500άρια- θα αποτελείται πλέον από τετράχρονες μοτοσικλέτες 600cc.

Με την αντίστροφη μέτρηση να έχει αρχίσει οι κατασκευαστές που έχουν απομείνει στο παιχνίδι των 250cc -η Aprilia και η Ηonda δηλαδή- βρίσκονται σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης καθώς βλέπουν ότι σύντομα οι μοτοσικλέτες που κατασκευάζουν και εξελίσσουν δεν θα μπορούν πλέον να πρωταγωνιστούν στο στίβο των GP.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα το αντιμετωπίζει το εργοστάσιο του Noale το οποίο παρέχει τις μοτοσικλέτες του στις περισσότερες ομάδες του γκριντ. Και δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι οι RSA -οι κατά γενική ομολογία κορυφαίες μοτοσικλέτες της κατηγορίας- τρέχουν και με τα λογότυπα της Derbi αλλά και της Gilera...

Το κόστος για την ενοικίαση μιας μοτοσικλέτας προδιαγραφών 2009 συμπεριλαμβανομένης και της τεχνικής υποστήριξης ανέρχεται στα 1,1 εκατομμύρια ευρώ, ποσό το οποίο φέτος η Aprilia απαιτεί να της καταβληθεί εκ των προτέρων χωρίς να δέχεται δόσεις. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την κρίση που μαστίζει την αγορά έχει αναγκάσει αρκετές ομάδες να απέχουν από τις δοκιμές εξέλιξης που έχουν γίνει ως τώρα μέσα στο 2009 καθώς δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν μπροστά το συγκεκριμένο ποσό για να εξασφαλίσουν τις νέες μοτοσικλέτες.

Στις δοκιμές που έχουν γίνει ως τώρα έχουν πάρει μέρος 14 αναβάτες, τη στιγμή που άλλοι δέκα δεν έχουν καταφέρει ακόμα να οδηγήσουν τις νέες RSA. Στην τελευταία κατηγορία βρίσκονταν μέχρι πρότινος και οι αναβάτες της ομάδας του Sito Pons, Hector Barbera και Axel Pons οι οποίοι τελικά κατάφεραν να εξασφαλίσουν δύο νέες μοτοσικλέτες και στις επόμενες δοκιμές που θα λάβουν χώρα στην πίστα του Montmelo θα πάρουν κανονικά μέρος.

Παρόμοια προβλήματα υπάρχουν και στα 125cc αλλά εκεί τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα αφού η κατηγορία έχει μέλλον γεγονός που δίνει κίνητρα σε σπόνσορες και ομάδες για να επενδύσουν χρήματα.

Επόμενο άρθρο »

182km/h μέση ωριαία ταχύτητα, ο γύρος του νέου Silverstone!

« Προηγούμενο άρθρο

Ποιο είναι το “μυστικό” της επιτυχίας: Stoner – Ducati!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ