• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
“Μπορούμε να διεκδικούμε βάθρο σε κάθε αγώνα…” Chris Vermeulen
Η συνολική απόδοση της φετινής εργοστασιακής Suzuki GSV-R, δίνει φτερά στην αυτοπεποίθηση του Vermeulen…
Νέα 20/02/2009 - 20:23
Μετά την εκπληκτική επίδοση του Loris Capirossi στα πρόσφατα επίσημα δοκιμαστικά της Sepang (3ος ταχύτερος, με διαφορά μόλις 2δεκάτων του δευτερολέπτου από τον Stoner), η νέα για το 2009, Suzuki GSV-R, φαίνεται να είναι η πιο βελτιωμένη μοτοσυκλέτα της σεζόν που ξεκινάει, αναλογικά πάντα με τα περσινά δεδομένα της κατηγορίας MotoGP.

Ο έτερος αναβάτης της Suzuki, Chris Vermeulen – και ο μοναδικός που έχει πάρει νίκη με την Suzuki στην τετράχρονη MotoGP εποχή, έρχεται να επαληθεύσει τα παραπάνω φαινόμενα με αισιόδοξες εντυπώσεις και δηλώσεις για την νέα του μοτοσυκλέτα. Την ριζικά ανα σχεδιασμένη GSV-R, με αναθεωρημένο V4 κινητήρα, νέο πλαίσιο και ψαλίδι, νέα αεροδυναμική σχεδίαση και θέση οδήγησης (σέλα, ρεζερβουάρ), όπως και βελτιωμένο traction control!

Το θετικό, μέχρι στιγμήςξεκίνημα της Suzuki, ανέβασε την αυτοπεποίθηση του Vermeulen, ενισχύοντας τις προσδοκίες του για τον πρώτο αγώνα του Πρωταθλήματος στις 12 Απριλίου στο Qatar. Ο 27άχρονος Αυστραλός, δήλωσε σχετικά:

“Δεν νομίζω ότι αυτή την στιγμή έχουμε την μοτοσυκλέτα που θα πάει να κερδίσει όλους τους αγώνες, αλλά σίγουρα έχουμε μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να είναι τόσο ανταγωνιστική, ώστε να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο κατευθείαν από την εκκίνηση της σεζόν. Το γεγονός αυτό αποτελεί τεράστιο βήμα για εμάς, έτσι ελπίζω να συνεχίσουμε προς αυτήν την κατεύθυνση που θα μας φέρει σε θέση διεκδίκησης από τον πρώτο αγώνα”.

“Λίγο περισσότερη δύναμη ψηλά, όπως και λίγο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, είναι οι κύριοι τομείς που θέλουν επιπλέον βελτίωση και σε αυτούς θαεπικεντρωθούμε. Ήδη η μοτοσυκλέτα μας είναι πιο δυνατή από πέρυσι και το κυριότερο, με πιο ομαλή απόκριση ισχύος, ένας πολύ σημαντικός παράγοντας στο να ανοίξεις το γκάζι υπό κλίση και να μπορείς να βάλεις την δύναμη στην άσφαλτο”.

“Μαζί με τον Loris, δουλέψαμε πολύ στην αεροδυναμική των μοτοσυκλετών μας, κάτι που ήταν αρκετά δύσκολο για εμάς και τους μηχανικούς/ σχεδιαστές της ομάδας, αφού ο Loris έχει το μισό ύψος και βάρος από εμένα!...” είπε χαμογελώντας ο Vermeulen και πρόσθεσε: “Με τον Loris δουλεύουμε πολύ καλά μαζί. Για μένα είναι τέλεια. Είναι η 20η του σεζόν στα grand prix – έχει πάρει γύρω στις 280 εκκινήσεις, συνεπώς είναι ένας πολύ έμπειρος αναβάτης και πραγματικά πολύ ωραίος τύπος με τον οποίο μπορείς εύκολα να συνεννοηθείς”.

“Μπορούμε να συνεργαζόμαστε πολύ στενά μεταξύ μας, ώστε να δίνουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες στους μηχανικούς για να εξελίξουν την μοτοσυκλέτα, όταν όμως έρθει ο πρώτος αγώνας της χρονιάς και οι δυο μας θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε ο ένας τον άλλον, περισσότερο από ποτέ! Αυτό είναι φυσιολογικό”.

Στην μέχρι τώρα πορεία του στα MotoGP – εκτός από την μια και μοναδική νίκη του στο Le Mans το 2007, ο Chris Vermeulen, έχει ανέβει πέντε φορές στο βάθρο και έχει σημειώσει τρεις pole positions, με καλύτερο τερματισμό στην τελική κατάταξη του Πρωταθλήματος του 2007, την 6η θέση. Στο περσινό Πρωτάθλημα τερμάτισε 8ος, δυο θέσεις μπροστά από τον team mate του Capirossi.

Επόμενο άρθρο »

H Ten Kate “ψήνεται” για την Moto2 με πιθανό αναβάτη τον Sofuoglu…

« Προηγούμενο άρθρο

Χάνει τις δοκιμές του Κατάρ ο Gibernau

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ