• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Capirossi: «Φέτος πρέπει να παλεύω για νίκες»
Eίναι 36 ετών αλλά αισθάνεται σαν 19χρονος. Ο ...δεινόσαυρος των GP, Loris Capirossi οριοθετεί τους στόχους του και αποκαλύπτει τα μυστικά της νέας GSV-R...
Νέα 18/02/2009 - 14:31
Το τι ηλικία γράφει η ταυτότητά του μικρή σημασία έχει. Το θέμα είναι πως αισθάνεται ο ίδιος. Και από τη στιγμή που όπως δηλώνει «αισθάνομαι σαν 19χρονος», τότε δεν έχουμε κανένα λόγο να τον αμφισβητήσουμε.

Ο 36χρονος Loris Capirossi συμπληρώνει φέτος 20 χρόνια συνεχούς παρουσίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ταχύτητας μοτοσυκλετών αλλά αυτό δεν έχει επηρεάσει καθόλου το πάθος του για τους αγώνες και τη δίψα του για νίκες. Δηλώνει έτοιμος για τη φετινή πρόκληση και θέτει ψηλά τον πήχη λέγοντας πως «... πρέπει να παλεύω για νίκες, πρέπει να το προσπαθήσω», λέει χαρακτηριστικά.

Ο Capirex και η ομάδα του εντυπωσίασαν με την απόδοσή τους στις πρόσφατες δοκιμές που έγιναν στην πίστα της Sepang κοντράροντας στα ίσα τους Rossi - Stoner και σημειώνοντας καλύτερους χρόνους από τα Honda.

«Στη Sepang είχαμε τρεις πολύ παραγωγικές μέρες δοκιμών όπου σημειώσαμε μεγάλη πρόοδο. αυτό όμως δε σημαίνει ότι είμαστε έτοιμοι για τον πρώτο αγώνα. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά, όμως έχουμε θέσει πολύ καλές βάσεις», λέει και προσθέτει: «Μετά από ένα χρόνο δουλειάς νομίζω ότι έχουμε φτάσει στο σημείο που θέλουμε. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την Suzuki καθώς ακολουθεί βήμα βήμα τις σημειώσεις και τις παρατηρήσεις που κάνω. Τώρα πιστεύω ότι έχει έρθει η ώρα να τους ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν. Περάσαμε έναν χρόνο δουλεύοντας σκληρά και τώρα πιστεύω ότι έφτασε η στιγμή που τα αποτελέσματα θα μας δικαιώσουν»

H νέα GSV-R έχει βελτιωθεί σε όλους τους τομείς, με τους μηχανικούς της Suzuki να ακολουθούν κατά γράμμα τις οδηγίες και τις παρατηρήσεις του Capirex.

«Η νέα μοτοσικλέτα έχει βελτιωθεί σε πάρα πολλά σημεία σε σχέση με την περσινή. Η μεγαλύτερη βελτίωση παρουσιάζεται στον τομέα της επιτάχυνσης. Εξίσου σημαντική είναι η βελτίωση στη συμπεριφορά του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Εκεί που χρειάζεται δουλειά ο κινητήρας είναι στην αύξηση της ιπποδύναμης. Αυτός ο τομέας παρουσιάζει τη μικρότερη βελτίωση σε σχέση με πέρσι. Επίσης έχει καλή δουλειά στην κατανομή της δύναμης η οποία είναι πολύ καλύτερη από πέρσι, ενώ δουλέψαμε αρκετά και πάνω στα ηλεκτρονικά και κυρίως στο traction control το οποίο έγινε πιο αποτελεσματικό και λιγότερο ενοχλητικό. Γενικότερα όμως όλη η μοτοσικλέτα έχει βελτιωθεί, είναι πιο άνετη, πιο εύκολη και πιο διασκεδαστική στην οδήγηση και αυτό πιστεύω πως είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημά της σε σχέση με πέρσι», λέει ο Ιταλός αναφερόμενος στην νέα μοτοσικλέτα του.

Αλλαγές δεν έχουν γίνει μόνο στη GSV-R αλλά και σε κάποια άλλα πράγματα που έχουν να κάνουν με τον ίδιο:
«Βασικά άλλαξα το πρόγραμμα γυμναστικής μου. Εδώ και μήνες συνεργάζομαι με το Ινστιτούτο αθλητισμού του Μονακό και έχω προσωπικό γυμναστή που με ελέγχει κάθε μέρα. Είμαι πολύ καλά από άποψη φυσικής κατάστασης και αυτό είναι σημαντικό. Ποτέ δεν έχασα τη διάθεση να οδηγήσω γρήγορα και να διεκδικήσω νίκες. Έχω επιστρέψει στα επίπεδα του 2006 για να μην πω ότι βρίσκομαι σε ακόμα καλύτερη κατάσταση».

Mετά την αποχώρηση της Kawasaki κυκλοφόρησαν φήμες που ήθελαν την Suzuki να ακολουθεί.

«Η αλήθεια είναι ότι όλο αυτό τον καιρό βρισκόμουν σε διαρκή επικοινωνία με τη βάση μας στην Ιαπωνία και ποτέ δεν μου είπαν ότι υπάρχει περίπτωση να αποχωρήσει η Suzuki από τα MotoGP. Από την άλλη μίλαγαν για κρίση, αλλά καμία στιγμή δε σταμάτησαν να δουλεύουν για να εξελίξουν όσο το δυνατόν καλύτερα γίνεται την GSV-R. Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν ανησύχησα γι' αυτό το θέμα», είπε ο Capirex.
Αυτό που ικανοποιεί περισσότερο τον Capirex είναι το γεγονός ότι οι μηχανικοί της Suzuki άκουσαν προσεκτικά τις παρατηρήσεις του και βάσει αυτών λειτούργησαν
Αυτό που ικανοποιεί περισσότερο τον Capirex είναι το γεγονός ότι οι μηχανικοί της Suzuki άκουσαν προσεκτικά τις παρατηρήσεις του και βάσει αυτών λειτούργησαν

 

Επόμενο άρθρο »

Μείωση δοκιμών και περιορισμός ηλεκτρονικών από το 2009

« Προηγούμενο άρθρο

Πρώτες δοκιμές μέσα στο 2009 για τον Corsi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ