• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
To Racing Team 888 στα Μέγαρα
Μια αντλία έφερε το τέλος!
Νέα 24/07/2012 - 19:34

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

1ος Αγώνας Επάθλου Ταχύτητας 23-24 Ιουνίου 2012 ένας νέος θεσμός στο χώρο των Ελληνικών αγώνων ταχύτητας.

Η αγωνιστική ομάδα 888 θέλοντας να στηρίξει τη νέα και αξιέπαινη αυτή προσπάθεια της ομάδας 65 συμμετείχε στον αγώνα παρόλο που δεν είχε κάνει την απαραίτητη προετοιμασία. Η ομάδα μας είχε να κάνει προπόνηση από τον περασμένο Σεπτέμβρη. Μπαίνοντας στην πίστα όμως όλα πήγαιναν καλά για την ομάδα μας αφού την Παρασκευή καταφέραμε με πολύ προσπάθεια του μηχανικού της ομάδας Γιάννη Θεοδωρόπουλου αλλά και του αναβάτη Νικόλα Λαουτάρη να κατεβάσουμε το γυρολόγιο μας χρησιμοποιώντας μάλιστα τα περσινά ελαστικά του τελευταίου αγώνα, στο αρκετά καλό 1.05.

 

Το Σάββατο υπήρχαν οι συνθήκες με καινούργια λάστιχα και λίγη προσπάθεια ακόμα να κατέβει κι’ άλλο ο χρόνος. Μπαίνοντας όμως για τα πρώτα χρονομετρημένα δοκιμαστικά στην πίστα κάτι δεν πήγαινε καλά μιας και η μοτοσυκλέτα έδειχνε κάποια απροθυμία στο ανέβασμα των στροφών και ο καλύτερος γύρος ήταν στο 1.08.

Κατά το μεσημεράκι που φούντωσε η ζέστη όλα έγιναν πιο ξεκάθαρα. Η αντλία βενζίνης αρνήθηκε να ξαναλειτουργήσει και έτσι τέλειωσε το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο για την ομάδα μας.

 

Δεν πρέπει να παραλείψουμε όμως ότι συμμετείχαμε σε μια άψογη διοργάνωση όπου όλα γίνονταν στην ώρα τους και βάση προγράμματος.

Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους αυτούς που μας στήριξαν και πίστεψαν στην προσπάθεια και το όραμα του οργανισμού και της ομάδας μας.

 

Οι επιχειρήσεις που μας στήριξαν είναι οι εξής:

TOP OILS M.ΕΠΕ http://www.ipone.gr/

MOTOREC PATRAS http://www.motorec.gr/

SUPER-F τζάκια http://www.super-f.gr/

ΜΕΖΕΔΟΠΟΛΕΙΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ

888 RIDING SCHOOL http://www.nikolaslaoutaris.gr/nikolaslaoutaris/school/index.htm

 

Πέραν των παραπάνω ένα πολύ μεγάλο μπράβο αξίζει στο κατάστημα BIKE THERAPY PATRAS το οποίο ξενύχτησε πραγματικά πάνω από τη μοτοσυκλέτα ώστε να την προετοιμάσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και τελικά τα κατάφερε. (http://www.biketherapypatras.gr/)

Σημαντική ήταν και η στήριξη της Αχαϊκής Λέσχης Μοτοσυκλέτας(http://www.axlemo.gr/) η οποία ασχολείται επιτυχημένα με το μοτοσυκλετιστικό γίγνεσθαι της πόλης των Πατρών.  

 

Τελευταίο αλλά όχι επειδή είναι λιγότερο σημαντικό θα πρέπει να αναφερθεί ότι το όπλο που έχει η ομάδα μας για να διεκδικήσει κάποια θέση στους αγώνες ταχύτητας είναι μια μοτοσυκλέτα όπως την παρήγαγε το εργοστάσιο το 2005 με μόνη βελτίωση μια εξάτμιση και έναν αναπρογραμματισμό του εργοστασιακού εγκεφάλου. Αυτή η μοτοσυκλέτα έχει να ανταγωνιστεί μοτοσυκλέτες πολύ πιο προηγμένης τεχνολογίας με έξτρα συστήματα διαχείρισης καυσίμου, με συστήματα τηλεμετρίας και ελέγχου πρόσφυσης, με συστήματα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών καθώς και μοτοσυκλέτες βελτιωμένες σε επίπεδο παγκοσμίου σουπερ μπαικ ( SBK). Οπότε ο καθένας καταλαβαίνει την προσπάθεια που καταβάλουμε ώστε να επιτύχουμε το ανταγωνιστικό 1.04 στην πίστα των Μεγάρων και το 1.26 στην πίστα των Σερρών χρησιμοποιώντας τις περισσότερες φορές φθαρμένα ελαστικά.

 

Με εκτίμηση RACING TEAM 888

 

Επόμενο άρθρο »

SBK Classic corners: Μέρος 3!

« Προηγούμενο άρθρο

Moto2: Η Dunlop δοκιμάζει τα νέα 2013 ελαστικά!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ