• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Test Sepang: Ο έλεγχος της Repsol Honda
O Pedrosa, που δεν ολοκλήρωσε τις δοκιμές, δήλωσε ευχαριστημένος από την πορεία εξέλιξης της RC212V , ενώ ο Dovizioso απέρριψε το νέο πλαίσιο...
Νέα 08/02/2009 - 14:38
DANI PEDROSA
Γύροι που πραγματοποίησε: 1η-44 / 2η-51 / Δεν πήρε μέρος
Σύνολο γύρων: 95
Καλύτεροι χρόνοι ανά ημέρα:
1η - 2:03.312 (8ος)
2η - 2:01.860 (4ος)
3η - Δεν πήρε μέρος
  • Προτεραιότητά του ήταν να φέρει την RC212V στα μέτρα των ελαστικών της Bridgestone.
  • Έμεινε στην πίστα για δύο μέρες και μετά αναχώρησε για την πατρίδα του προκειμένου να ξεκουράσει το αριστερό του γόνατο το οποίο είχε χτυπήσει κατά τη διάρκεια του αυστραλιανού GP. Μάλιστα όπως αποκάλυψε υποβλήθηκε και σε εγχείρηση τον περασμένο Δεκέμβρη την οποία όμως κράτησε κρυφή.
  • Αναφερόμενος στην RC212V η οποία έχει βελτιωμένη ισορροπία, πλαίσιο και κινητήρα που της επιτρέπουν να είναι πιο ομαλή στην οδήγηση και να εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες των Bridgestone,Ο Dovi αποφάσισε να ξεκινήσει το Πρωτάθλημα με το πλαίσιο που δοκίμασε σε Valencia και Jerez
    Ο Dovi αποφάσισε να ξεκινήσει το Πρωτάθλημα με το πλαίσιο που δοκίμασε σε Valencia και Jerez
    είπε: «Είμαι ευχαριστημένος από τη δουλειά που κάναμε. Ρίξαμε το βάρος πάνω στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις και δουλέψαμε επίσης πάνω στα λάστιχα με σκοπό να βρούμε την καλύτερη λύση για τη μοτοσικλέτα μας. Γνωρίζω τη μοτοσικλέτα η οποία είναι εξέλιξη της περσινής και αυτό μου δίνει ένα πλεονέκτημα σε σχέση με την περσινή χρονιά όταν και η μοτοσικλέτα ήταν εντελώς νέα για μένα. Έχουμε σημειώσει τα σημεία που θα πρέπει να βελτιώσουμε την επόμενη φορά», σχολίασε.

    ANDREA DOVIZIOSO
    Γύροι που πραγματοποίησε: 1η-50 / 2η-44 / 3η-54
    Σύνολο γύρων: 148
    Καλύτεροι χρόνοι ανά ημέρα:
    1η - 2:03.088 (6ος)
    2η - 2:02.434 (8ος)
    3η - 2:01.955 (8ος)
  • Πέρασε την πρώτη μέρα δουλεύοντας πάνω στη θέση οδήγησης και στις ρυθμίσεις του set-up.
  • Από τη στιγμή που βολεύτηκε πάνω στην RC212V έχοντας βρει την ιδανική θέση άρχισε να εστιάζει πάνω στην αξιολόγηση των δύο πλαισίων που είχε στη διάθεσή του (ένα παλιό που είχε χρησιμοποιήσει και στις πρώτες του δοκιμές με την Repsol Honda και το καινούργιου). Οι χρόνοι του έπεσαν αλλά όπως παραδέχθηκε και ο ίδιος υπάρχουν ακόμα μεγάλα περιθώρια βελτίωσης.
  • Την τελευταία μέρα έριξε το βάρος του πάνω στο set-up και αποφάσισε ποιο πλαίσιο θα χρησιμοποιήσει κατά τη διάρκεια της χρονιάς. «Επέλεξα το πλαίσιο που είχα στις δοκιμές της Valencia και της Jerez. Το καινούργιο δεν μου άρεσε. Συμπεριφέρεται μεν καλύτερα κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, αλλά κατά την επιτάχυνση στις εξόδους των στροφών είναι χειρότερο. Είχα προβλήματα με το κράτημα και το πίσω μέρος κουνούσε πολύ», είπε δικαιολογώντας την επιλογή του και πρόσθεσε: «Χρειαζόμαστε ακόμα δουλειά ώστε να μπορέσουμε να εκμεταλλευτούμε με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες των Bridgestone».
  • Αναφερόμενος στον νέο V4 με τις πνευματικές βαλβίδες τονίζοντας πως: «Η αίσθησή μου είναι ότι χρειαζόμαστε πιο ομαλή κατανομή δύναμης». Σε γενικές γραμμές πάντως δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος από την πορεία των δοκιμών

    Επόμενο άρθρο »

    Test Sepang: Ο έλεγχος της Fiat Yamaha

    « Προηγούμενο άρθρο

    Test Sepang 3η μέρα - ο Stoner ταχύτερος

    Χορηγοί
    Σχετικά άρθρα