• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ezpeleta: Τέλος στον κανονισμό περί rookie!
Ανοίγει ο δρόμος για τον Marquez στο HRC!
Νέα 19/06/2012 - 10:10

Οι πόρτες για το HRC είναι, πλέον, διάπλατα ανοιχτές για τον νεαρό Marc Marquez! Το τελευταίο εμπόδιο, ο κανονισμός περί rookie – ο οποίος αναγκάζει τους νεοφερμένους οδηγούς να αγωνίζονται πρώτα σε δορυφορική ομάδα – σύντομα θα αποτελεί παρελθόν!

 

«Αυτός ο κανονισμός, τον οποίο δημιουργήσαμε για να βοηθήσουμε τις μικρότερες ομάδες, δεν έχει λόγο πια να υπάρχει…», εξήγησε ο CEO της Dorna, Carmelo Ezpeleta σε δηλώσεις του στην Ισπανική τηλεόραση. Βέβαια, η επίσημη απόφαση δεν θα οριστικοποιηθεί μέχρι και τον γύρο του Assen (28-30/6), όπου η Επιτροπή Αγώνων αναμένεται να ανακαλέσει τον συγκεκριμένο κανονισμό.

 

Πρακτικά, ο μοναδικός αναβάτης που επηρεάστηκε από αυτόν τον κανονισμό, ήταν o Ben Spies! Ο Αμερικανός ήρθε στο MotoGP το 2010, ως Πρωταθλητής των SBK, όταν και υποχρεώθηκε να κάνει το “αγροτικό” του με την Yamaha Tech 3, προτού πάει στην εργοστασιακή ομάδα το 2011. Να σημειώσουμε ότι και ο Alvaro Bautista παραλίγο να είχε την ίδια μοίρα, ωστόσο του επιτράπηκε – κατ’ εξαίρεση – να πάει αμέσως στην εργοστασιακή ομάδα της Suzuki, αφενός για να εμποδίσουν την έξοδο της ομάδας από το Πρωτάθλημα και αφετέρου επειδή δεν είχαν δορυφορικές μοτοσυκλέτες!

 

Σε κάθε περίπτωση, ο κανονισμός αυτός ήταν φτιαγμένος αρκετά πρόχειρα, με το μεγαλύτερο μειονέκτημά του να είναι το γεγονός ότι δεν επηρέαζε την μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ο νεοφερμένος στην κατηγορία… μόνο με ποια ομάδα θα έτρεχε… έτσι, σε ορισμένες περιπτώσεις τα κόστη των εργοστασίων ήταν μεγάλα, καθώς πλήρωναν για τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό, που θα δίνονταν σε έναν αναβάτη εκτός εργοστασιακής ομάδας. Άλλωστε, είναι αναμφισβήτητο το γεγονός ότι τα εργοστάσια πίεζαν συνεχώς για να καταργηθεί ο συγκεκριμένος κανονισμός, με την Honda να βάζει το τελευταίο λιθαράκι στην ταφόπλακα του κανονισμού περί rookie…! Η επιρροή του εργοστασίου με έδρα το Τόκυο, σε συνδυασμό με την παρουσία ενός μεγάλου χορηγού στο Πρωτάθλημα, την Repsol, ήταν αρκετό για να γείρει την ζυγαριά υπέρ των κατασκευαστών…

 

Επόμενο άρθρο »

Silverstone: Φωτογραφικό Αφιέρωμα 2

« Προηγούμενο άρθρο

Προβλήματα με το ελαστικό και για τον Barbera!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα