• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi, ένα καταστροφικό Σ/Κ…!
Το μεγαλύτερο πρόβλημα, η πρόσφυση στο εμπρός
Νέα 18/06/2012 - 14:02

Ο Vale ήταν αρκετά μετριοπαθής στα λεγόμενά του, τόσο στους Ιταλούς δημοσιογράφους, όσο και στις επίσημες δηλώσεις του στην συνέχεια. «Ένα δύσκολο Σ/Κ….» το χαρακτήρισε, αν και αυτό που είδαμε όλοι μας ήταν ένα καταστροφικό αποτέλεσμα για τον Ιταλό της Ducati, o οποίος έμεινε 21 ολόκληρα δευτερόλεπτα πίσω από τον ομόσταυλό του και 36 από την κορυφή… ενώ ακόμα και ο τραυματίας Crutchlow, κατάφερε να τον περάσει αν και ξεκίνησε 20ος στην εκκίνηση... το μόνο παρήγορο – για μια ακόμη φορά – η απόδοσή του στο βρεγμένο, αλλά την ημέρα του αγώνα, ακόμα και ο συνήθως βροχερός καιρός της Αγγλίας, “γύρισε” την πλάτη του στον 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή…

 

«Είχα πολλά προβλήματα και δυσκολεύτηκα ήδη από την αρχή», ξεκίνησε τις δηλώσεις του ο Vale στους Ιταλούς δημοσιογράφους «αντιμετώπισα έντονο πρόβλημα chattering στο μπροστινό μέρος, ειδικά στο μέσο των στροφών. Έκανε αδύνατο το να παραμείνω με τους άλλους. Ρίσκαρα ακόμα και να πέσω σε 2 περιπτώσεις, στην 1η και 15η στροφή. Μετά μου έσπασε η εξάτμιση, που μου στέρησε λίγο δύναμη, αλλά αυτό δεν άλλαξε πολύ τα πράγματα»

 

Δεν κατάφερες να βρεις το κατάλληλο στήσιμο;

 

«Στο ζέσταμα κάναμε μια αλλαγή που μου επέτρεψε να οδηγήσω πιο καλά και πιο εύκολα. Επίσης, δεν υπήρχε το chattering που αντιμετώπισα στις κατατακτήριες.

 

Θα μπορούσε η επιλογή σου του σκληρού ελαστικού, να χειροτέρευσε τα πράγματα;

 

«Σε καμμία περίπτωση! Με το μαλακό θα ήταν χειρότερα τα πράγματα, μιας και η αριστερή πλευρά δεν θα άντεχε! Τουλάχιστον με το σκληρό, κατάφερα να περάσω τον Barbera…!»

 

Το μεγαλύτερό σου πρόβλημα;

 

«Μόνο ένα: δεν έχουμε αρκετή πρόσφυση στο εμπρός μέρος. Δεν ξέρουμε γιατί και δεν γνωρίζουμε πώς να λύσουμε αυτό το θέμα. Αν μπορούσαμε να το κάνουμε, θα ήμασταν αμέσως γρήγοροι!»

 

Πως επηρέασε αυτό την οδήγησή σου;

 

«Χωρίς την βοήθεια από το μπροστινό, έπρεπε να στρίψουμε την μοτοσυκλέτα με το πίσω! Όμως αυτό έχει τρομερή επίδραση στο ελαστικό, το οποίο αρχίζει να γλιστρά πολύ…»

 

Πως εξηγείς ότι τερμάτισες 21 δευτ. πίσω από τον Hayden;

 

«Ήταν πάντοτε ταχύτερος από εμένα εδώ, ειδικά με τα νέα ελαστικά. Του αρέσει η πίστα. Έχει τα ίδια προβλήματα με εμένα στην επιτάχυνση, ωστόσο στην είσοδο των στροφών είναι πιο γρήγορος, ενώ εγώ δεν το κατάφερα όλο το Σ/Κ!»

 

Ποια είναι η πραγματική απόδοση της Desmosedici; Η δική σου ή η δική του;

 

«Σε αυτήν την πίστα, η δική του. Είναι φυσικό ένας αναβάτης να νιώθει καλύτερα σε μια πίστα, σε σχέση με έναν άλλον, ή ότι μια ομάδα δουλεύει καλύτερα από μια άλλη, όμως και οι δυο μας ήμασταν μακριά από τους πρωτοπόρους…»

 

Τι αντίκτυπο έχει η απόδοση της μοτοσυκλέτα για την υπογραφή της ανανέωσής σου;

 

«Είναι το μόνο που μετράει… όλα τα άλλα είναι οκ, θα μπορούσα να υπογράψω και τώρα!»

 

Οι αγώνες MotoGP συνεχίζουν να στερούνται ενδιαφέροντος… γιατί συμβαίνει αυτό;

 

«Ίσως αυτές οι μοτοσυκλέτες παραείναι τέλειες… ειδικά όσον αφορά στα ηλεκτρονικά. Σου επιτρέπουν να οδηγείς στο 110% σε κάθε στροφή. Έτσι, είναι δύσκολο για τον αναβάτη να κάνει την διαφορά. Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι λιγότερο σημαντικός και το να προσπεράσεις είναι δυσκολότερο»

 

Μια αλλαγή στους κανόνες ίσως βοηθούσε; Ο περιορισμός στον εγκέφαλο ίσως;

 

«Πριν μερικά χρόνια, η F1 ήταν σε χειρότερη μοίρα από εμάς και τώρα έχουν μερικούς ωραίους αγώνες. Οι κατάλληλοι κανόνες μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα και ο περιορισμός στον εγκέφαλο ακούγεται καλή ιδέα!»

 

Επόμενο άρθρο »

Silverstone: Φωτογραφικό Αφιέρωμα 1

« Προηγούμενο άρθρο

Νissan GT-R και Γιουσέιν Μπόλτ ενώνουν τις δυνάμεις τους!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα