• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Catalunya: Οι πρώτες δηλώσεις Lorenzo, Pedrosa, Rossi, Stoner
Οι διαφορές δεν είναι αυτές που δείχνουν οι χρόνοι
Νέα 01/06/2012 - 18:37

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Ο Jorge Lorenzo ήταν ο οδηγός που δεν ρωτήθηκε από κανένα δημοσιογράφο για τους χρόνους και τη μοτοσυκλέτα του σήμερα, αφού όλες οι ερωτήσεις που του έγιναν αφορούσαν τη μεταγραφή του και μόνο αυτή!!!

“Η προτεραιότητά μου είναι να μείνω στην Yamaha”, έλεγε και ξανάλεγε, “αλλά, ...όπως οι εταιρίες ψάχνουν για τον καλύτερο οδηγό, έτσι και οι οδηγοί ψάχνουν για το καλύτερο πακέτο, που περιλαμβάνει και την ανταμοιβή τους”, είπε και σε άλλη ερώτηση για το ότι είναι ο #1 στόχος των τριών εργοστασίων, σχολίασε: “Ίσως τώρα με θέλουν όλες οι εταιρίες για την ωριμότητά μου”.

Οπότε για να βγάλουμε άκρη μιλήσαμε με τον Vilco Zeelemberg τον μάνατζερ της ομάδας του, που μας είπε ότι το μαλακό λάστιχο σήμερα το χρησιμοποίησαν όχι για να γράψουν τον καλό χρόνο, όσο για να δοκιμάσουν την περίπτωση να το χρησιμοποιήσουν στον αγώνα, αν οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν. Επίσης θεωρεί ότι η Honda από το Silverstone και μετά θα το βρει το θέμα του πλαισίου με το chattering του μπροστινού και ότι δεν μπορούν να εφυσηχάσουν με την πρωτοπορία που έχουν στο πρωτάθλημα.

 

Από την πλευρά του ο Casey Stoner είπε ότι το απόγευμα ατνιμετώπισαν αρκετό πρόβλημα chattering, αλλά πιστεύει ότι η διαφορά δεν είναι αυτή που δείχνουν οι χρόνοι, αλλά πολύ μικρότερη, αφού πολλοί έβαλαν τα μαλακά. Ακριβώς το ίδιο είπε και ο Dani Pedrosa ώς προς τις διαφορές των χρόνων, αλλά ο Ισπανός της Honda ευτυχώς δεν αντιμετωπίζει τόσο πρόβλημα chattering.

 

O Valentino Rossi από τη δική του πλευρά είπε: “Ήταν μια αρνητική μέρα για μας, αλλά όχι όσο φαίνεται από τη διαφορά του χρόνου, αφού και το παόγευμα χρησιμοποίησα το ίδιο πίσω σκληρό και με αρκετή φθορά ελαστικό. Όμως δυσκολευόμαστε με το πίσω στην επιτάχυνση και όταν το διορθώνουμε χάνω την αίσθηση στο μπροστινό. Το ψαλίδι αλουμινίου μου άρεσε στο Mugello, αλλά εδώ δεν μου έδωσε τα ίδια πλεονεκτήματα στην είσοδο της στροφής, οπότε θα πάμε πίσω στο carbon αύριο".

Ως προς τον κινητήρα τις αναβαθμίσεις που θέλουμε δεν προλαβαίνει η Ducati να τις κάνει και θα τις δούμε μάλλον μετά την Laguna Seca”.

Στο θέμα των νέων ηλεκτρονικών που δοκίμασαν είπε ότι βοηθούν λίγο στον έλεγχο του σπιναρίσματος, αλλά: “χρειαζόμαστε περισσότερο μηχανική πρόσφυση”, κατέληξε.

To φοβερό στην υπόθεση είναι ότι παρά το ότι βρισκόμαστε στην Ισπανία με δύο κορυφαίους Ισπανούς οδηγούς να παίζουν την πρωτιά, εκατοντάδες Ισπανοί μαζεύτηκαν έξω από το γκαράζ του Rossi με την ελπίδα να πάρουν ένα αυτόγραφο, ζητοκευγάζοντας υπέρ του Ιταλού οδηγού!!! 

 

Επόμενο άρθρο »

Το στήσιμο βασικό μέλημα της Ducati

« Προηγούμενο άρθρο

Crutchlow και Dovizioso σε καλή κατάσταση

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ