• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Cecchinello: Χρειαζόμαστε τα εργοστάσια!
"Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός περνά δύσκολες στιγμές..."
Νέα 30/03/2012 - 17:00

Ο Lucio Cecchinello εμπλέκεται όλη του την ζωή σχεδόν, με τους αγώνες μοτσουκλετών... πρώτα ως αναβάτης και στην συνέχεια ως Διευθυντής ομάδας. Ήταν εκείνος που πρωτοέδωσε μια ευκαιρία στο MotoGP, στον Casey Stoner και φέτος θα έχει τον Stefan Bradl - Πρωταθλητή της Μoto2 - για να καθοδηγεί και να συμβουλεύει στην μεγάλη κατηγορία.

 

"Όταν ξεκινάς ένα καινούργιο project με έναν νέο οδηγό, είναι πάντοτε φανταστικά! Είναι σαν να είσαι στον μήνα του μέλιτος!" σχολίασε ο Ιταλός. "Τα πάντα έχουν εξελιχθεί ομαλά μέχρι στιγμής και ειλικρινά δεν περίμενα να βρω τέτοια ωριμότητα και εξυπνάδα σε έναν οδηγό της ηλικίας του".

 

Ωστόσο, αν και τα πράγματα πηγαίνουν καλά για τον Lucio και τον νεαρό αναβάτη του, εντός πίστας, η δεδομένη οικονομική κατάσταση τους δημιουργεί πολλά προβλήματα: "Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός περνά δύσκολες στιγμές... στην αρχή χάσαμε τις χορηγίες από τις καπνοβιομηχανίες και στην συνέχεια, η παγκόσμια οικονομική κρίση ανάγκασε πολλές ομάδες να περικόψουν τα budget τους. Σχετικά με αυτό, πιστεύω ότι το άθλημά μας αντέδρασε λίγο γρήγορα, με τις αλλαγές των κανονισμών. Θεωρώ ότι όταν οι καιροί είναι δύσκολοι, πρέπει να σκέφτεσαι πολύ τις επόμενες κινήσεις σου. Οπωσδήποτε δεν είναι καλό να χάσουμε την συμμετοχή των εργοστασίων στο MotoGP και φέτος, ελπίζω όλοι μαζί να βρουν μια βιώσιμη λύση η οποία θα διατηρεί το ενδιαφέρον των εργοστασίων στο Πρωτάθλημα. Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει η εξέλιξη να στοχεύσει στον τελικό καταναλωτή, σε εκείνους που αγοράζουν μοτοσυκλέτες. Πρέπει να χτίσουμε πάνω σε ένα καινούργιο όραμα και να βρούμε ένα σύνολο κανονισμών που θα βοηθούν στην πώληση μοτοσυκλετών παραγωγής"

 

Στην συνέχεια, ο Cecchinello δήλωσε ότι δεν είναι σίγουρος εάν οι CRT θα βοηθήσουν την μεγάλη κατηγορία - ειδικότερα στο θέμα των χορηγών - και αυτός ήταν ο λόγος που δεν βλέπουμε μια από τις ομάδες του εκεί...

 

"Η κάθε ομάδα έχει τον τρόπο της και η δική μας, βάση της σχέσης που έχουμε με τους χορηγούς, βασίζεται στην συνεργασία μας με την Honda και στην χρήση μιας πρωτότυπης ΜotoGP. Οι εταιρείες που σχετίζονται με εμάς, θέλουν το υψηλότερο επίπεδο τεχνολογίας και αυτό διότι έτσι μπορούν να πουλήσουν πιο εύκολα τα προϊόντα τους. Εάν επέλεγα να είμαι με CRT φέτος, η Elf για παράδειγμα, θα ήταν η πρώτη εταιρεία από τους χορηγούς μας που θα έχανε το ενδιαφέρον της στην ομάδα μου"

 

Πέρα από την ανάλυση που έκανε στο MotoGP, ο Lucio είχε και μερικές ιδέες για την Moto2: "Είμαστε σε μεταβατική περιόδο και δεν πιστεύω ότι η Moto2 θα συνεχίζει - επ' αόριστο - να χρησιμοποιεί 600cc κινητήρες... θα ήθελα να δω την Moto2 να γίνεται μια ανοιχτή κατηγορία για τους κατασκευαστές, αλλάζοντας σε 500cc τετράχρονους δικύλινδρους κινητήρες.  Αυτό θα βοηθούσε τους κατασκευαστές στην εξέλιξη νέων κινητήρων, κάνοντάς τους συμβατούς με τους υπόλοιπους: 250cc μονοκίλυνδρους, 500cc δικύλινδρους και 1000cc τετρακίλυνδρους. Στην συνέχεια θα ήθελα να δω τους κατασκευαστές να πουλάνε μοτοσυκλέτες δρόμου 500cc, σε λογικές τιμές. Η Ευρωπαϊκή αγορά βυθίζεται για την ώρα, διότι ο κόσμος δεν μπορεί να αγοράσει μια μοτοσυκλέτα, ούτε καν μια 600άρα... Θα ήταν εξαιρετικά καλό εάν καταφέρναμε να προσεγγίσουμε νέους κατασκευαστές... νομίζω ότι τόσο η Aprilia όσο και η KTM, μπορούν να κατασκευάσουν έναν δικύλινδρο 500cc".

 

Επόμενο άρθρο »

SBK Imola: Ελεύθερες Δοκιμές 1

« Προηγούμενο άρθρο

Biaggi: "Εγώ άνθισα, ο Rossi μαράθηκε...!"

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ