• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP-Jerez: ...και οι χαμένοι!
Η Ducati ακόμη ψάχνεται...
Νέα 28/03/2012 - 11:04

Στον απόηχο του τρίτου και τελευταίου τεστ στην Ισπανία, όλες οι ομάδες της μεγάλης κατηγορίας κάνουν τον απολογισμό τους και ετοιμάζονται για τον εναρκτήριο αγώνα στην πίστα του Κατάρ. Η Ducati δεν πατάει γερά στα πόδια της, ενώ μεγάλη συζήτηση γίνεται γύρω από τις CRT... 

 

Στους χαμένους της Jerez:

 

Ducati και Rossi: Διότι η 6η θέση - σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Casey Stoner - δεν ικανοποιεί κανέναν. Διότι δεν είναι δυνατόν να επαναλαμβάνεις τα λάθη του παρελθόντος και να ελπίζεις ότι θα επιλυθούν ως δια μαγείας... διότι, ακούγοντας την Παρασκευή ότι η μοτοσυκλέτα έχει τα ίδια προβλήματα - παρ' όλο που έχουν αλλαχτεί σχεδόν τα πάντα - είναι απογοητευτικό για όλους. Ωστόσο, πρέπει να σημειώσουμε ότι όλη η ομάδα δούλεψε ασταμάτητα στο γκαράζ, με τον Valentino Rossi να μην αποτελεί εξαίρεση, ολοκληρώνοντας - μόνο την Κυριακή - 90 γύρους στην πίστα. Η GP12 είναι ακόμη παιδί, όμως πρέπει να λάβει την κατάλληλη ανατροφή...

 

Andrea Dovizioso: Είχε μερικές δικαιολογίες, όπως τα στομαχικά προβλήματα και μια μοτοσυκλέτα που δεν έχει εξοικειωθεί ακόμα μαζί της, όμως μετά την παρουσία του στις δοκιμές της Μαλαισίας, περιμέναμε περισσότερα από αυτόν. Βέβαια, ο Dovizioso είναι από τους εξυπνότερους οδηγούς στο MotoGP και δεν ήθελε να πάρει αχρείαστα ρίσκα, ή να πιέσει τα πράγματα. Αντιθέτως, επιλέγει να μαθαίνει την μοτοσυκλέτα βήμα-βήμα. Έχει τις δυνατότητες για κάτι καλό και αυτό που του μένει είναι να το δείξει και στην πίστα.

 

Colin Edwards: Ο συνδυασμός του έμπειρου Τεξανού με την Suter-BMW έδειχνε πολύ δυνατός στα χαρτιά, ωστόσο ο Colin κατάφερε να τερματίσει πίσω και από τον νεοφερμένο Petrucci... η CRT με την μεγαλύτερη ιστορία εξέλιξης, δεν κατάφερε να κοιτάξει στα ίσια τις ART. Ακόμα και η FTR του Pirro, η οποία ουσιαστικά δοκιμαζόταν για πρώτη φορά, ήταν μόλις μερικά δέκατα πίσω από τον Τεξανό. Τα πράγματα δεν θα μπορούσαν να είναι χειρότερα...

 

Dorna: Οι διοργανωτές του MotoGP και οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές συναντήθηκαν στην Ισπανία και - ως συνήθως - τίποτα οριστικό δεν αποφασίστηκε. Μερικές από τις προτάσεις διέρρευσαν: μια μοτοσυκλέτα ανά οδηγό, περιορισμός σε δυο μόνο εργοστασιακές μοτοσυκλέτες, μείωση στον αριθμό των μηχανικών... όμως δείχνουν αστείες και εξωπραγματικές. Είναι φυσιολογικό να στοχεύεις ψηλά - ή χαμηλά - όταν διαπραγματεύεσαι, ώστε να καταλήξεις εκεί όπου αρχικά ήθελες, όμως καλό θα ήταν να είμαστε λίγο σοβαροί: τα Grand Prix αξίζουν πολύ καλύτερα από αυτά... 

 

Κείμενο του Matteo Aglio (www.gpone.com)

 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Πασχαλινά αυγά Ducati Corse!

« Προηγούμενο άρθρο

MotoGP-Jerez: Οι κερδισμένοι...

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ