• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Jarvis: Πρέπει να πάμε στην Ασία και την Ν.Αμερική
Επικριτικός για το εμπορικό κομμάτι του MotoGP
Νέα 24/03/2012 - 19:08

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

O Lin Jarvis, ο Γενικός Διευθυντής του Αγωνιστικού Τμήματος της Yamaha, μας μίλησε κυρίως για το εμπορικό μέρος του MotoGP, έναν τομέα που είναι πολύ σημαντικός για το μέλλον της κορυφαίας σειράς αγώνων μοτοσυκλέτας.

“Έχουμε μείνει πίσω σε αυτό και η DORNA δεν δείχνει να το έχει πάρει τόσο υπόψη της, όσο πρέπει. Δεν γίνεται να μένουμε στο παρελθόν που το MotoGP ήταν μια Ιταλο-Ισπανική υπόθεση. Έχουμε τώρα 4 Αγώνες στην Ισπανία, 1 στην Πορτογαλία και 2 στην Ιταλία – ευτυχώς δεν έχουμε και στην Ελλάδα (δεν έχω κάτι εναντίον της χώρας σας) – 7 από τους 18 Αγώνες σε χώρες που αντιμετωπίζουν την μεγαλύτερη οικονομική κρίση.

Επίσης του χρόνου θα έχουμε 3 Αγώνες στις ΗΠΑ. Όπως θεωρώ ότι η Ισπανία δεν αντέχει 4 Αγώνες, έτσι νομίζω ότι και οι ΗΠΑ δεν έχουν δείξει ότι αντέχουν 3. Εμείς και οι άλλες ομάδες είμαστε πολυεθνικές εταιρίες που πρέπει να έχουμε παγκόσμια προβολή για να δικαιολογείται η επένδυσή μας στο MotoGP, πέρα από την μεταφορά τεχνολογίας.

Έτσι πρέπει να πάμε στην Ινδία, στην Ινδονησία αλλά και στην Νότιο Αμερική”, είπε ο σπουδαίος αυτός παράγοντας του χώρου της μοτοσυκλέτας.

 

Επίσης αναφέρθηκε στο γεγονός ότι δεν υπάρχουν – εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις – μεγάλοι ή και μικροί χορηγοί από τα περισσότερα Ευρωπαϊκά κράτη, οπότε οι χορηγίες πρέπει να αναζητηθούν στις υγιείς αγορές της Ασίας και της Αμερικής.

“Το MotoGP πρέπει να αντιμετωπίσει τη νέα εποχή και όχι να ζει με την νοσταλγία. Στο τεχνικό μέρος της υπόθεσης, τουλάχιστον φέτος βρήκαμε μία άκρη και τώρα η συνεργασία με την DORNA και την Ένωση των Κατασκευαστών είναι σε καλό δρόμο. Οι CRT ήταν κάτι αναγκαίο και τώρα θα πρέπει να βρούμε το πως θα πλησιάσουν κι άλλο, εκτός από την Aprilia που μάλλον ξεφεύγει από τον ορισμό των CRT, όπως τον έθεσαν πέρυσι. Εμείς είμαστε ευχαριστημένοι μέχρι στιγμής από τις δοκιμές και ελπίζουμε ότι θα είναι μια καλή χρονιά. Οι αγώνες δεν κερδίζονται με δύο γρήγορους γύρους, αλλά με σταθερότητα και οι οδηγοί μας είναι καλοί στον τομέα αυτό. Περιμένουμε να δούμε πως θα πάνε και οι εργοστασιακές Honda, που δεν έχουν κάνει προσομοίωση αγώνα, αλλά αυτό μπορεί να είναι τακτική τους”, μας είπε για την αγωνιστική πλευρά.

 

Επόμενο άρθρο »

Jerez II: Μπέρδεμα με τους τελικούς χρόνους

« Προηγούμενο άρθρο

Jerez II: Τα αποτελέσματα στις 16:00

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ