• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Διαφωνία Lorenzo και Stoner
Περί των νέων ελαστικών της Bridgestone
Νέα 24/03/2012 - 10:29

O Casey Stoner και ο Jorge Lorenzo κυριάρχησαν την πρώτη ημέρα των δοκιμών στην Jerez. O Ισπανός ολοκλήρωσε 76 γύρους και ήταν μπροστά για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας. Από την άλλη, ο Αυστραλός έκανε - ως συνήθως - τους λιγότερους γύρους, αυτό όμως δεν τον εμπόδισε να κάνει τον ταχύτερο χρόνο του λίγα λεπτά πριν τελειώσει το τεστ. Δυο διαφορετικές αλλά επιτυχημένες προσεγγίσεις.

 

"Δεν θα μπορέσω να κοιμηθώ το βράδυ!", δήλωσε αστειευόμενος ο Lorenzo, όταν ρωτήθηκε πως ένιωθε που έχασε την πρώτη θέση στα τελευταία λεπτά του τεστ. "Πέρα από την πλάκα, ήταν πολύ θετική ημέρα. Η Jerez είναι πολύ διαφορετική από την Sepang και ήταν δύσκολο να ξεπεράσουμε το ρεκόρ των 800cc εδώ. Ωστόσο με τις 1000cc, μπορείς να διατηρήσεις καλύτερα τον ρυθμό σου. Το μόνο πρόβλημα είναι το πίσω ελαστικό, το οποίο φθείρεται εύκολα. Ο Stoner έκανε ταχύτερο χρόνο, αλλά είναι μόνο ένας γύρος. Θεωρώ ότι είμαι πιο ανταγωνιστικός από πέρυσι, αλλά δεν είμαι σίγουρος πόσο, ακόμη..."

 

"Δεν παρατηρήσαμε κάποια υπερβολική φθορά στο πίσω ελαστικό", απάντησε ο Stoner. "Δεν θέλαμε από την αρχή να κάνουμε έναν γρήγορο γύρο, όμως το καταφέραμε αν και χρησιμοποιήσαμε μαλακά ελαστικά που είχαν χρησιμοποιηθεί για αρκετούς γύρους, σαν να είχαμε κανονικό αγώνα"

 

Οι δυο αναβάτες είχαν και διαφορετική άποψη και για τα νέα ελαστικά της Bridgestone, τα οποία αναφέρουν ως "21" και "24".

 

"Δεν μου αρέσουν τα 21", δήλωσε ευθέως ο Stoner "Δεν είναι άσχημα στο μέσο των στροφών, όμως είναι ασταθή στο φρενάρισμα. Τα 24 μοιάζουν με αυτά που είχαμε το 2008. Είναι πολύ καλά, αρκετά ισορροπημένα και πολύ σταθερά στην είσοδο των στροφών"

 

"Δεν ξέρω ποιό από τα δυο έχει κατασκευαστεί ώστε να είναι πιο μαλακό, αλλά μου αρέσουν πιο πολύ τα 21", είπε την γνώμη του ο Lorenzo. "Είναι πιο σταθερά στο φρενάρισμα και επιτρέπουν μεγαλύτερη ταχύτητα στην είσοδο των στροφών"

 

Στην συνέχεια συζήτησαν την διαφορετική προσέγγιση τους στις δοκιμές.

 

"Η μέθοδός μου έχει παραμείνει η ίδια" αποκάλυψε ο Lorenzo. "Συγκεντρώνομαι στον ρυθμό μου, δεν λέω ότι είναι η καλύτερη προσέγγιση, αλλά πάντα είχε το καλύτερο αποτέλεσμα για εμένα. Θα ήθελα να κάνω προσομοίωση αγώνα, καιρού επιτρέποντος".

 

"Δεν χρειάζεται να κάνουμε προσομοίωση αγώνα", απάντησε ο Stoner. "Δεν έχουμε άλλες αναβαθμίσεις και γνωρίζουμε πολύ καλά την μοτοσυκλέτα. Πρέπει απλώς να δοκιμάσουμε μερικά διαφορετικά setup, ώστε να κάνουμε τις καλύτερες ρυθμίσεις στις κατατακτήριες"

 

Όσο για τις ταλαντώσεις (chattering) που τόσο ταλαιπώρησαν την Honda:

 

"Δυστυχώς δεν συμβαίνει εδώ. Το είχαμε στο Brno, στην Βαλένθια και στην Sepang, αλλά εδώ η μοτοσυκλέτα είναι μια χαρά. Ωστόσο πρέπει να λύσουμε αυτό το πρόβλημα και όχι απλά να ελπίζουμε ότι δεν θα κάνει την εμφάνισή του σε ορισμένες πίστες. Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι συνδέεται με τα νέα ελαστικά της Bridgestone και αυτό διότι δεν είχαμε παρόμοιο πρόβλημα με τα προηγούμενα"

 

Επόμενο άρθρο »

O De Puniet μπροστά από κάποιες εργοστασιακές!

« Προηγούμενο άρθρο

Laverty: "Για μένα η σεζόν ξεκινά στην Imola"

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ