• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Jerez II Moto3: Έσπασε τα χρονόμετρα ο Vinales
Μέσα στους δέκα πρώτους ο Σίσσης
Νέα 20/03/2012 - 20:47

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Βασίλης Μωραΐτης 

 

Φωτογραφία: Βασίλης Μωραΐτης

 

 

Τόσο το πρωί όσο και το απόγευμα ο Maverick Vinales ήταν ο ταχύτερος αναβάτης της ημέρας σημειώνοντας αντίστοιχα 1:47.386 το πρωί και 1:47.571 το απόγευμα. Το πρωί και στην συνέχεια της ημέρας απειλήθηκε περισσότερο από τον Danny Kent (φωτο 3) και τον Sandro Cortese ενώ σταθερά στην τέταρτη θέση ήταν ο Romano Fenati. Συνεπώς η FTR Honda της Avintia Racing Moto3 ανέβηκε στην υψηλότερη θέση των ανεπίσημων χρονομετρημένων δοκιμών μπροστά από δύο εργοστασιακές ΚΤΜ. Η Honda με το αλουμινένιο πλαίσιο της FTR αποδείχτηκε ισχυρότερη από τον δυνατό κινητήρα της ΚΤΜ που διαθέτει ατσάλινο πλαίσιο με αλουμινένιο ψαλίδι. Παρόλο ότι ο Fenati ξεκίνησε ζεστά τελικά δεν κατάφερε να ακολουθήσει τον ρυθμό των πρώτων στη συνέχεια του πρωινού.

 

Στο pit box της ΚΤΜ βρέθηκε και ο Pit Bairrer που εκτελεί πλέον διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της ΚΤΜ. Γνωρίζοντάς τον από το παρελθόν, είχαμε την ευκαιρία να πληροφορηθούμε από πρώτο χέρι για τις μοναδικές καινοτομίες του νέου τετράχρονου κινητήρα της ΚΤΜ, που θα παρουσιάσουμε στο μέλλον.

 

Πολύ καλή ήταν επίσης η εμφάνιση του Θανάση - Arthur - Σίσση (φωτ.5) που κατάφερε να κλείσει την δεκάδα ψάχνοντας ακόμη περισσότερο το set up της μοτοσυκλέτας του. Ο ίδιος δήλωσε ότι η νέα τετράχρονη μοτοσυκλέτα απαιτεί εντελώς διαφορετικό τρόπο οδήγησης, φρενάροντας πιο βαθιά στην στροφή και βάζοντας επιπλέον τον παράγοντα «επιβράδυνση του μοτέρ» στην εξίσωση του φρεναρίσματος.

 

Τις εντυπώσεις κέρδισε και ο Alexis Masbou της ομάδας Caretta Technology που στο τέλος της ημέρας ανέβηκε στην 5η θέση μπροστά από τον Niccol Antonelli (San Carlo Gresini Moto3). Τυχερός στάθηκε ο Ισπανός Ivan Moreno που γλύτωσε χωρίς τραυματισμό από μία άσχημη πτώση που είχε. Οι δύο αναβάτες της Bankia Aspar Team, Alberto Moncayo (φωτο 4) και Hector Fauber ανέβηκαν αντίστοιχα στην 8η και 9η θέση στο τέλος της ημέρας, με την συγχώνευση των δύο χρόνων.

Sissis
Sissis

 

Τα τελικά αποτελέσματα της 2ης ημέρας 


1 Maverick VIÑALES Avintia Racing Moto3 1:47.386 - 

2 Sandro CORTESE Red Bull KTM Ajo 1:47.625 +0.239

3 Danny KENT Red Bull KTM Ajo 1:47.854 +0.468

4 Romano FENATI Team Italia FMI 1:48.375 +0.989

5 Alexis MASBOU Caretta Technology 1:48.564 +1.178

6 Niccolo ANTONELLI San Carlo Gresini Moto3 1:48.645 +1.259

7 Miguel OLIVEIRA Estrella Galicia 0´0 1:48.717 +1.331

8 Alberto MONCAYO Bankia Aspar Team 1:48.751 +1.365

9 Hector FAUBEL Bankia Aspar Team 1:48.863 +1.477

10 Arthur SISSIS Red Bull KTM Ajo 1:48.937 +1.551

11 Zulfahmi KHAIRUDDIN AirAsia-SIC-Ajo 1:48.940 +1.554

12 Niklas AJO TT Motion Events Racing 1:49.176 +1.790

13 Luis SALOM RW Racing GP 1:49.224 +1.838

14 Alan TECHER Technomag-CIP-TSR 1:49.261 +1.875

15 Jakub KORNFEIL Redox-Ongetta-Centro Seta 1:49.403 +2.017

16 Alex RINS Estrella Galicia 0´0 1:49.522 +2.136

17 Louis ROSSI Racing Team Germany 1:49.531 +2.145

18 Alessandro TONUCCI Team Italia FMI 1:49.598 +2.212

19 Jack MILLER Caretta Technology 1:49.957 +2.571

20 Brad BINDER RW Racing GP 1:50.236 +2.850

21 Efren VAZQUEZ JHK Laglisse 1:50.350 +2.964

22 Danny WEBB Mahindra Racing 1:50.549 +3.163

23 Kenta FUJII Technomag-CIP-TSR 1:50.635 +3.249

24 Adrian MARTIN JHK Laglisse 1:51.129 +3.743

25 Marcel SCHROTTER Mahindra Racing 1:51.200 +3.814

26 Isaac VIÑALES Ongetta-Centro Seta 1:51.519 +4.133

27 Manuel TATASCIORE Ambrogio Next Racing 1:51.797 +4.411

28 Ivan MORENO Andalucia JHK Laglisse 1:52.109 +4.723

29 Jonas FOLGER IodaRacing Project 1:52.178 +4.792

30 Toni FINSTERBUSCH Cresto Guide MZ Racing 1:52.286 +4.900

31 Simone GROTZKYJ Ambrogio Next Racing 1:52.652 +5.266

32 Jasper IWEMA Moto FGR 1:52.932 +5.546

33 Luigi MORCIANO Ioda Team Italia 2:06.588 +19.202

Επόμενο άρθρο »

Παρουσίαση Forward Racing

« Προηγούμενο άρθρο

Jerez II Moto2: Άπιαστος ο Luthi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ