• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Moto2 Jerez Ημέρα 1η: O Luthi 1ος
Αλλαγές σε πλαίσια και ρυθμίσεις
Νέα 19/03/2012 - 18:27

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Βασίλης Μωραΐτης  

 

Φωτογραφία: Βασίλης Μωραΐτης  

 

H πρώτη ημέρα των τελευταίων επίσημων χειμερινών δοκιμών ξεκίνησε σήμερα στην πίστα της Jerez με τις κατηγορίες Moto2 και Moto3. Δεν έδωσαν το παρόν όλες οι ομάδες την πρώτη ημέρα και στο σύνολο μπήκανε στην πίστα 33 αναβάτες της Moto2 και 29 της Moto3.  

 

Στόχος των δοκιμών αυτών σύμφωνα με τις περισσότερες απόψεις που μαζέψαμε ήταν το set up των μοτοσυκλετών, μιας και οι ρυθμίσεις τους θα βρίσκονται πολύ κοντά με αυτές που θα χρησιμοποιήσουν στον πρώτο αγώνα της σεζόν. Στην κατηγορία Moto2 που διανύει φέτος την τρίτη της χρονιά οι βασικότεροι κατασκευαστές πλαισίων όπως η Kalex, η Moriwaki, η Suter και η FTR παρουσίασαν νέες προτάσεις και κάποιες ομάδες επέλεξαν διαφορετικό προμηθευτή πλαισίου ανάλογα με τις προτιμήσεις των αναβατών τους.

Μετά το μεσημέρι ο Thomas Luthi είχε βρεθεί στην κορυφή της λίστας των ανεπίσημων χρονομετρημένων δοκιμών με χρόνο 1:42.6 που τον έθετε μπροστά από τον Claudio Corte και τον Esteve Rabat ενώ ο Paul Espargaro και ο εκπληκτικός Marc Marquez συμπλήρωσαν την πεντάδα. Στο σύνολο ο Luthi ήταν σταθερός στο ρυθμό του και κέρδισε τις εντυπώσεις.

 

Η ομάδα της Marc VDS Racing (Mika Kallio και Scott Redding) πέρασε από την Suter στην Kalex και σύμφωνα με τις πρώτες δηλώσεις του διευθυντή της ομάδας Michael Bartholemy το πλαίσιο της Kalex αποδίδει καλύτερα στις ανοιχτές και γρήγορες πίστες. Πολύ δυνατός ήταν ο Marquez που οδήγησε για πρώτη φορά στην Albacete έπειτα από το ατύχημα που είχε στην Sepang τον περασμένο χρόνο. 

 

 

Jerez Test Results as of 1pm: Moto2

1. Thomas Luthi (Suter) 1'42.6 (18/25 γύρους)

2. Claudio Corti (Kalex) 1'42.9 (23/25)

3. Esteve Rabat (Kalex) 1'43.3 (29/34)

4. Pol Espargaro (Kalex) 1'43.3 (23/24)

5. Takaaki Nakagami (Kalex) 1'43.6 (8/12)

6. Julian Simon (FTR) 1'43.6 (8/12)

7. Scott Redding (Kalex) 1'43.7 (26/29)

8. Alex De Angelis (Suter) 1'43.8 (14/14)

9. Mika Kallio (Kalex) 1'43.9 (6/18)

10. Marc Marquez (Suter) 1'44.1 (23/25)

11. Dominique Aegerter (Suter) 1'44.1 (17/24)

12. Angel Rodriguez (FTR) 1'44.2 (24/27)

13. Xavier Simeon (Tech3) 1'44.2 (10/11)

14. Bradley Smith (Tech3) 1'44.4 (21/22)

15. Toni Elias (Suter) 1'44.6 (16/17)

16. Randy Krummenacher (Kalex) 1'44.7 (12/17)

17. Johann Zarco (Motobi) 1'44.8 (13/14)

18. Simone Corsi (FTR) 1'44.8 (3/3)

19. Roberto Rolfo (Suter) 1'44.8 (12/27)

20. Gino Rea (Moriwaki) 1'44.8 (16/24)

21. Nico Terol (Suter) 1'44.9 (25/26)

22. Axel Pons (Kalex) 1'44.9 (34/37)

23. Andrea Iannone (Speed Up) 1'45.1 (12/12)

24. Mike Di Meglio (Speed Master Speed Up) 1'45.1 (6/9)

25. Max Neukirchner (Kalex) 1'45.5 (15/17)

26. Yuki Takahashi (Suter) 1'45.6 (11/12)

27. Ratthapark Wilairot (Moriwaki) 1'45.7 (21/21)

28. Damian Cudlin (Moriwaki) 1'46.6 (19/20)

29. Elena Rosell (Moriwaki) 1'46.8 (24/24)

30. Eric Granado (Motobi) 1'47.2 (6/16)

31. Ricky Cardus (ARJ) 1'47.4 (4/11)

32. Marco Colandrea (FTR) 1'48.0 (21/26)

33. Alexander Lundh (MZ) 1'50.3 (4/10) 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Moto3 Jerez I: O Fenati η έκπληξη

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: Δεν έχει φωτογραφίες...

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ