• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Test Aprilia SRV850: οι πρώτες εντυπώσεις
Οδηγήσαμε στην περιοχή του Porto Ercole
Τεστ-Μοντέλα 14/03/2012 - 11:21

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Στην Τοσκάνη, με αφετηρία και τερματισμό το γραφικό Porto Ercole, έγινε η πρώτη παρουσίαση του μεγαλύτερου και δυνατότερου σκούτερ της Aprilia.

H Piaggio έχει στην γκάμα της από το 2007 το megascooter Gilera GP800 και τώρα ήρθε η ώρα και η πιο σπορ μάρκα του ομίλου να αποκτήσει το δικό της κορυφαίο σκούτερ. Στην ουσία δεν είναι ένα νέο δίτροχο, αλλά μια εξέλιξη του GP800 με λίγες διαφορές, που όμως κάνουν τη διαφορά.

Το design είναι σαφώς πιο σπορ και σαφώς πιο κοντά στην όψη της RSV4, της Superbike με την οποία κέρδισαν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα οι Ιταλοί. Το δυνατότερο σκούτερ της αγοράς λοιπόν, με 76 ίππους στις 7750σαλ με ροπή 76.4Nm στις 6000σαλ, ροπή τεράστια η οποία έρχεται στο 90% από τις 3000σαλ, μόλις!, από τον V-2 κινητήρα.

Ψαλίδι από αλουμίνιο, αναρτήσεις ρυθμισμένες από την ομάδα της Aprilia και τροχοί 16 ιντσών μπροστά και 15 ιντσών πίσω και βάρος 249 κιλά κενό, είναι τα στοιχεία αυτού του σκούτερ!

 

Από την αρχή η δύναμη και η ροπή είναι εμφανείς και σε μια ευθεία της διαδρομής είδαμε 210χαω στο κοντέρ, νούμερο εντυπωσιακό. Το πιο σημαντικό είναι ότι μετά τα 150 έως τα 190 το SRV850 τραβάει και τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν εντυπωσιακά γρήγορα. Άρα πραγματικά πρόκειται για το δυνατότερο.

Από κει και πέρα στις πολλές κλειστές στροφές της διαδρομής, παρά το μεγάλο μεταξόνιο και το βάρος η συμπεριφορά είναι ανέλπιστα καλή και το ίδιο η σταθερότητα. Οι αναρτήσεις είναι μαλακές και απορροφούν τις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς να έχουν καμία αρνητική επίπτωση στο κράτημα.

Τα φρένα – χρυσή σειρά Brembo – έχουν καλή αίσθηση και καλή αποτελεσματικότητα, χωρίς όμως να μας εντυπωσιάσουν, ανάλογα με τις περγαμηνές τους.

Η θέση οδήγησης είναι καλή και δεν μας κούρασε, παρά το ότι ήμασταν πάνω από 4 ώρες πάνω στην άνετη δύο επιπέδων σέλα.

 

Σε γενικές γραμμές οι πρώτες εντυπώσεις μας επιγραμματικά είναι θετικές και θεωρούμε ότι η Aprilia πέτυχε σε αυτά που θέλησε να δώσει, κρατώντας την 1η θέση στην ισχύ ανάμεσα στα megascooter της αγοράς.

Περισσότερη ανάλυση και πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά, στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού MOTOGP WORLD!

 

Επόμενο άρθρο »

Test @ Portimao: Bridgestone S20

« Προηγούμενο άρθρο

2o Panigale @ Yas Marina φωτογραφικό

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα