• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Γεμίζοντας την σχάρα εκκίνησης… Μέρος 2ο
Σκέψεις και προβληματισμοί για το μέλλον του MotoGP
Νέα 15/03/2012 - 09:14

 

Διαβάστε εδώ το πρώτο μέρος

 

 

Ποιες είναι όμως οι εναλλακτικές;

 

Ένας τρόπος να ελαχιστοποιηθεί το κενό, θα ήταν να παρέχουν (για παράδειγμα) τα εργοστάσια, MotoGP κινητήρες στις CRT και έτσι δεν θα υπήρχε λόγος για τα συγκεκριμένα πλεονεκτήματα που απολαμβάνουν οι τελευταίες, δηλαδή τα έξτρα καύσιμα και τις αλλαγές των κινητήρων.

 

«Αυτή είναι μια λύση», δήλωσε ο Masahiko Nakajima (Γενικός Διευθυντής του τμήματος εξέλιξης της Yamaha) «Αλλά εάν η Yamaha προμηθεύσει έναν κινητήρα σε κάποια ομάδα, η ομάδα θα χρειαστεί και έναν μηχανικό της Yamaha… έτσι ένα πρόβλημα θα ήταν το ανθρώπινο δυναμικό!»

 

Στο παρελθόν, τέτοιες προτάσεις αποδείχτηκαν τόσο ακριβές όσο μια ολοκληρωμένη δορυφορική μοτοσυκλέτα και βέβαια, κανείς κατασκευαστής δεν θα έχει την διάθεση να παραχωρήσει έναν MotoGP κινητήρα του σε έναν ανταγωνιστή…

 

Ο Nakajima δεν είδε με ιδιαίτερο ενθουσιασμό την πρωτοπορία της Aprilia και την κατασκευή μιας ολοκληρωμένης CRT μοτοσυκλέτας, η οποία βασίστηκε σε τεχνολογία Superbike: «Οι αγώνες που βασίζονται σε μοτοσυκλέτες παραγωγής, ονομάζονται World Superbike…»

 

To μήνυμα που αιωρείται στην ατμόσφαιρα είναι το εξής: οι κατασκευαστές, ενώ αποδέχονται τις CRT (ανάγκα και θεοί πείθονται…), δεν θέλουν να έχουν ιδιαίτερες σχέσεις μαζί τους και προτιμούν να τις βλέπουν σαν μια ξεχωριστή κατηγορία.

 

Τα σχόλια του Livio Suppo (Διευθυντής Marketing της HRC) έρχονται προς επίρρωση των παραπάνω: «Μπορείς να προσπαθήσεις να κλείσεις το κενό μεταξύ των CRT και των πρωτότυπων… ή μπορείς να έχεις μια τελείως διαφορετική μοτοσυκλέτα στον ίδιο αγώνα, όπως συμβαίνει στο Le Mans 24 Hours για παράδειγμα! Θεωρώ ότι αυτός είναι ο ευκολότερος τρόπος.»

 

Άλλωστε δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια ώστε να υλοποιηθεί ο σχεδιασμός για προμήθεια οικονομικών δορυφορικών μοτοσυκλετών… ο Γενικός Διευθυντής της Ducati, Filippo Preziosi, υπογράμμισε ότι η μοτοσυκλέτες εργοστασιακών προδιαγραφών, θα επωμίζονται πάντοτε τα κόστη των εργοστασίων:

 

«Η όλη ιδέα είναι να διατηρούμε τα προϊόντα μας σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο, έτσι είμαστε έτοιμοι να μισθώσουμε τις μοτοσυκλέτες μας και όχι να τις πουλήσουμε», είπε ο Preziosi.

 

«Είναι επίσης πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε τι ακριβώς ζητάνε από εμάς οι δορυφορικές ομάδες. Εάν επιθυμούν τις εργοστασιακών προδιαγραφών, τότε αυτές είναι διαθέσιμες με το ανάλογο εργοστασιακό κόστος… εάν είναι χαρούμενοι με κάτι το διαφορετικό – για παράδειγμα με μια μοτοσυκλέτα προηγούμενης χρονιάς – τότε φυσικά το κόστος θα ήταν διαφορετικό. Ωστόσο εάν το ζητούμενο είναι εργοστασιακών προδιαγραφών με κόστος CRT…. τότε αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο να διαχειριστεί…»

 

Σύμφωνα με το αφεντικό της LCR Honda, Lucio Cecchinello, το τωρινό μίσθωμα για μια δορυφορική είναι 3 εκατομμύρια ευρώ, έτσι θα χρειαστεί μια μείωση της τάξης του 66% (!) για να φτάσουμε στα δεδομένα του Ezpeleta. Εάν όμως η σχέση μεταξύ των δορυφορικών, των CRT και των κατασκευαστών δεν αλλάξει δραστικά στο μέλλον, πώς οι τελευταίοι σχεδιάζουν να εξασφαλίσουν την ύπαρξη αρκετών ανταγωνιστικών μοτοσυκλέτών στην σχάρα εκκίνησης του MotoGP;

 

Του Peter McLaren (crash.net)

Επόμενο άρθρο »

Jarvis: «Έχουμε 2 αναβάτες πανέτοιμους για τον τίτλο!»

« Προηγούμενο άρθρο

MotoGP: O Lorenzo στα χνάρια του Rossi;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ