• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bautista: «Θέλω να είμαι μέσα στους πρώτους!»
Τι δήλωσε στο περιθώριο της παρουσίασης της ομάδας του
Νέα 14/03/2012 - 11:27

Ο Alvaro Bautista έδειχνε ήρεμος κατά την παρουσίαση της San Carlo Honda Gresini… τα δυο τεστ στην Μαλαισία του έδιναν σιγουριά και αυτοπεποίθηση ότι με την RC213V Honda θα μπορεί να πετύχει κάτι καλύτερο στο φετινό Πρωτάθλημα!

 

«Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα είναι πολύ δυνατή - αν όχι η καλύτερη - και αυτό το απέδειξαν οι θέσεις του Stoner και του Pedrosa (1ος και 2ος αντίστοιχα) στην Sepang. Τώρα είναι στο χέρι μας να εκμεταλλευτούμε το μέγιστο των δυνατοτήτων της», σχολίασε ο Ισπανός στο περιθώριο της εκδήλωσης.

 

Ποια ήταν η πρώτη σου εντύπωση πάνω στην Honda;

 

«Την θεώρησα αρκετά πιο εύκολη από την Suzuki, η απόδοση της ισχύος είναι ομαλότερη, καλύτερη στην έξοδο των στροφών… μου φάνηκε σαν να είχε λιγότερα άλογα από τις 800cc!»

 

Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά;

 

«Έχει πολλές περισσότερες παραμέτρους από την Suzuki, είναι «εύκολη» με τον κινητήρα να παίζει σπουδαίο ρόλο σ’ αυτό»

 

Όπως και ο αναβάτης άλλωστε…

 

«Ναι, μπορώ και είμαι πιο σταθερός, μου επιτρέπει να διατηρήσω καλύτερα τον ρυθμό μου, χωρίς να παίρνω πολλά ρίσκα. Μου δίνει μεγαλύτερη σιγουριά!»

Σε αντίθεση με πέρυσι;

 

«Οδηγούσα στο όριο, έκανα μερικούς γρήγορους γύρους αλλά δεν κατάφερα να διατηρήσω αυτόν τον ρυθμό σε όλους τους αγώνες»

 

Αυτός ήταν και ο λόγος που είχες πολλές πτώσεις;

 

«Ναι… κατά κάποιον τρόπο είναι το ίδιο που έπαθε και ο Valentino Rossi. Κάθε φορά που έβλεπα κάποιον άλλον πίσω μου ή δίπλα μου προσπαθούσα να φανώ δυνατότερος και κατέληγα στο έδαφος…»

 

Στην Sepang δεν παραπονέθηκες για ταλαντώσεις (chattering)

 

«Όχι, είναι αλήθεια και αυτό μπορεί να οφείλεται είτε στον τρόπο οδήγησής μου είτε στο γεγονός ότι χρησιμοποιήσαμε διαφορετικές αναρτήσεις (Showa αντί Ohlins) Ελπίζουμε να μην το αντιμετωπίσουμε στην συνέχεια.»

 

Τι θα δουλέψετε στην Jerez;

 

«Θα επικεντρωθούμε στην διαχείριση των ηλεκτρονικών, πρέπει να βρούμε την σωστή ισορροπία μεταξύ υποστήριξης και απόδοσης κάτι που σου επιτρέπει να νιώθεις ασφαλείς…»

 

Η αλλαγή από τις 800cc στις 1000cc;

 

«Τα επιπλέον κιλά τα αισθάνεσαι, ιδιαίτερα στις στροφές όπου η μοτοσυκλέτα έχει την τάση να πηγαίνει προς τα έξω… υπάρχει μεγαλύτερη αδράνεια ωστόσο μπορείς να διατηρήσεις την ίδια τροχιά όπως και πριν.»

 

Η γνώμη σου για τις CRT;

 

«Είναι πολύ αργές!», απάντησε ο Alvaro γελώντας. «Ωστόσο το πρόβλημα δεν είναι οι μοτοσυκλέτες αλλά οι αναβάτες… ξέρω ότι ο Edwards και ο de Puniet έχουν την απαραίτητη εμπειρία να τις διαχειριστούν σωστά, αλλά οι άλλοι; Ακόμη και το γεγονός ότι πρωτοπαρουσιάζονται στο MotoGP, μπορεί να τους οδηγήσει σε λάθη. Ειδικά στις κατατακτήριες… ελπίζω τίποτα να μην συμβεί»

 

Πως αισθάνεσαι με την νέα σου ομάδα;

 

«Ήξερα τον αρχιμηχανικό μου Antonio Jimenez και έχω πολύ καλή σχέση με όλους στην ομάδα. Όλοι είναι συγκεντρωμένοι και αυτό μου δίνει σιγουριά για την συνέχεια. Ο Fausto Gresini με καλωσόρισε σαν να δουλεύαμε μαζί μια ολόκληρη ζωή!»

 

Οι στόχοι σου για την νέα χρονιά;

 

«Το σημαντικότερο είναι να δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου και να είμαι πάντα μέσα στους πρώτους, ή κοντά σε αυτούς… τότε θα ανέβω στο βάθρο… έχω την ευκαιρία να το πετύχω φέτος»

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Hopkins κοντά στο 100%

« Προηγούμενο άρθρο

Η παρουσίαση της San Carlo Honda Gresini

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ