• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Cortese: «…είμαι έτοιμος για Πρωτάθλημα!»
Πάνω απ’ όλα θέλω να τερματίζω σε κάθε αγώνα
Νέα 13/03/2012 - 20:17

Το 2012 θα είναι μια ιδιαίτερη χρονιά για τον Cortese, καθώς θα βρεθεί για 8η χρονιά στην μικρή κατηγορία και μάλιστα – για πρώτη φορά – με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα!

 

Διαβάστε τα κυριότερα σημεία της συνέντευξης που έδωσε στο motogp.com, γυρίζοντας από το προπονητικό κέντρο «Red Bull», στο Salzburg της Αυστρίας.

 

Πως αισθάνεσαι μετά τις δοκιμές στη Jerez;

 

«Πολύ ωραία, το πρώτο τεστ στην Βαλένθια ήταν το ιδανικό ξεκίνημα, αλλά στην Jerez είχαμε μερικά προβλήματα… έπρεπε να εξελίξουμε μια εντελώς καινούργια μοτοσυκλέτα και αυτό παίρνει αρκετό χρόνο. Δουλέψαμε στον κινητήρα και στην διάρκεια ζωής των ελαστικών για να είμαστε έτοιμοι στο Κατάρ»

 

Η ΚΤΜ έδειξε να είναι ένα πολύ ισχυρό σύνολο. Πως την αισθάνεσαι;

 

«Είμαστε πολύ δυνατοί αλλά οπωσδήποτε και η Honda με τον Vinales και τον Oliveira θα βελτιωθούν και στο τέλος θα έχουμε μεγάλη κόντρα και πάλι. Δουλεύω με τον Aki (Ajo, Team Manager της Red Bull Ajo) συνολικά δυο χρόνια, ξέρει πως δουλεύω, όπως κι εγώ ξέρω πως δουλεύει η ομάδα και αισθάνομαι πολύ ωραία που επέστρεψα. Έκανα κάποια λάθη στο παρελθόν και έμαθα από αυτά, το ίδιο και ο Aki… Αποτελεί μεγάλη βοήθεια να δουλεύω με την KTM, με το υπόβαθρο που έχουν και με τους τεχνικούς της. Είναι πραγματικά δύσκολο να είσαι γρήγορος καθ όλη την χρονιά, αν βρίσκεσαι σε μια ιδιωτική ομάδα της Moto3 που έχει μόνο τον κινητήρα και το πλαίσιο. Τώρα έχουμε το εργοστάσιο πίσω μας και αν παρουσιαστεί το οποιοδήποτε πρόβλημα, θα το αντιμετωπίσουν για να μην εμφανιστεί εκ νέου σε άλλον αγώνα».

 

Θεωρείς ότι θα παλέψεις για το Πρωτάθλημα φέτος, δεδομένης της πολύχρονης εμπειρίας σου και της δυνατής μοτοσυκλέτας;

 

«Το ελπίζω, αλλά πρέπει να εργαστούμε σκληρά διότι και οι άλλοι θα κάνουν το ίδιο. Μαζί με τον Aki, είμαστε πολύ δυνατοί και ελπίζω ότι θα χτυπήσουμε το Πρωτάθλημα φέτος. Τώρα όμως δεν θέλω να μιλάω για τίτλους, θέλω να κάνω ένα καλό ξεκίνημα και να βρεθώ στις πρώτες τρεις θέσεις της κατάταξης μετά από τους πρώτους αγώνες της σεζόν. Στην συνέχεια θέλω να δείξω σταθερότητα και – το σημαντικότερο όλων – να τερματίζω σε κάθε αγώνα… αυτό θα είναι το κλειδί φέτος στην κατηγορία. Πρέπει να είμαστε δυνατοί σε όλη την σεζόν. Είμαι προετοιμασμένος, έχω εμπειρία στην κατηγορία και θεωρώ ότι είμαι έτοιμος να παλέψω για το Πρωτάθλημα»

 

Ποιοι θα είναι οι μεγαλύτεροί σου αντίπαλοι;

 

«Θεωρώ ότι ο μεγαλύτερός μου αντίπαλος είναι στην ομάδα μου! Ο Dani (Kent) είναι πολύ δυνατός, όπως και ο Faubel. Δεν ξέρω πως θα εμφανιστεί ο Oliveira… ήταν γρήγορος στο Ισπανικό Πρωτάθλημα, αλλά όχι και τόσο δυνατός στα δυο τελευταία τεστ. Ένας από τους πιο δύσκολους θα είναι και ο Vinales»

 

Θα σε βοηθήσει ο ανταγωνισμός με τον ομόσταυλό σου Kent;

 

«Σίγουρα θα με βοηθήσει, είναι πολύ δυνατός ωστόσο είναι ακόμη νέος και δεν ξέρω αν θα είναι σταθερός σε όλη την σεζόν… έχει όμως μεγάλο κίνητρο και πάντοτε δίνει τον καλύτερό του εαυτό. Γενικότερα όμως, αυτό που έχω μάθει είναι ότι πρέπει να κοιτάς την δουλειά σου… όπως το 2010 που ήμουν στην ίδια ομάδα με τον Marquez και έκανα αρκετά λάθη στην προσπάθειά μου να τον νικήσω. Έτσι έμαθα ότι πρέπει να δουλεύεις με τους ανθρώπους σου στην ομάδα και αυτό είναι που σε κάνει πιο επιτυχημένο»

 

Θεωρείς ότι υπάρχει πίεση να πετύχεις στην κατηγορία, τώρα που βρίσκεσαι για 8η χρονιά σε αυτήν;

 

«Δεν αισθάνομαι καμία πίεση. Το διασκεδάζω που είμαι σε εργοστασιακή ομάδα με την KTM και τον χορηγό μου, την Red Bull. Προσπαθώ να κάνω το καλύτερο με την εργοστασιακή μου μοτοσυκλέτα. Δεν νομίζω ότι είναι καλό για οποιονδήποτε να θέτει τον εαυτό του υπό πίεση… πηγαίνω στους αγώνες, στις κατατακτήριες και δίνω το 110% των δυνατοτήτων μου και αν έρθω δεύτερος ή τρίτος όλα καλά, ξέρω ότι έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό. Στο τέλος, νομίζω ότι την διαφορά την κάνει η σταθερότητα σε όλη την σεζόν!»  

 

Η διαφορά των τετράχρονων με τα δίχρονα;

 

«Είδα μεγάλη διαφορά στο πρώτο τεστ, δεν είχα οδηγήσει ποτέ ξανά τετράχρονη μοτοσυκλέτα και έπρεπε να αλλάξω εντελώς το στυλ οδήγησής μου… να χρησιμοποιώ π.χ. πιο λίγο το πίσω φρένο μιας δεν χρειάζεται τόσο, όσο στις δίχρονες, λόγω του φρεναρίσματος του κινητήρα. Αλλά μετά το πρώτο τεστ το διασκεδάζω πραγματικά… αυτές είναι το μέλλον!»

 

Θεωρείς ότι με τους νέους κανονισμούς στην Moto3 θα είναι αυτή η πιο δύσκολη χρονιά σου; Θα είναι η Moto3 τόσο ανταγωνιστική όσο είναι η Moto2;

 

«Μέχρι στιγμής οι Honda δεν έχουν δείξει το πραγματικό τους πρόσωπο, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το επόμενο τεστ για να δούμε αν έχουμε προβάδισμα ή αν είμαστε στα ίδια επίπεδα. Όμως δεν νομίζω ότι πρέπει να την συγκρίνουμε με την Moto2, εκεί όλοι έχουν τον ίδιο κινητήρα και δουλεύουν πάνω στο πλαίσιο και στο στυλ οδήγησης. Στην Moto3 παίζει τεράστιο ρόλο αν έχεις καλό κινητήρα, καλό πλαίσιο, καλό εργοστάσιο να σε υποστηρίζει και – φυσικά – έναν καλό αναβάτη!»

 

Επόμενο άρθρο »

Η Audi σοβαρά στο παιχνίδι για αγορά της Ducati

« Προηγούμενο άρθρο

Η Yamaha αποκαλύπτει τα χρώματα του 2012

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ