• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο “Dovi” έπεισε την Yamaha να παραμείνει... Yamaha;
«Η φιλοσοφία των 2 εταιρειών ήταν ανέκαθεν αντιθετική»
Νέα 09/03/2012 - 16:21

Ο Andrea Dovizioso φαίνεται ότι έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να πεισθεί η Yamaha MotoGP (και κατ’ επέκταση ο Masahiko Nakajima), να μείνει πιστή στις δικές της σχεδιαστικές αρχές. Η Yamaha κέρδιζε από το 2008 έως το 2010 τον τίτλο στους αναβάτες, στις ομάδες και στους κατασκευαστές, ωστόσο τα δεδομένα άλλαξαν πέρυσι υπέρ της Honda. Ο Casey Stoner, στην πρώτη του μόλις συμμετοχή, χάρισε στην Honda τον πρώτο της - από το 2006 - τίτλο στο MotoGP, με την RC212V να τερματίζει πρώτη σε 13 από τους 17 αγώνες πέρυσι.

 

Ο Dovizioso, ο οποίος ήταν αναβάτης της Honda από το 2002 επί εποχής 125cc, ήταν σε θέση να παρέχει στους μηχανικούς της ομάδας μια άμεση σύγκριση ανάμεσα στις 800cc μοτοσυκλέτες, πριν συνεχίσει με την νέα 1000cc Μ1. Θυμίζουμε ότι την τελευταία φορά που ένας αναβάτης της Honda μετακόμισε στην Yamaha, ήταν ο Valentino Rossi το 2004.

 

«Αυτό είναι ένα πολύ ενδιαφέρον ζήτημα», δήλωσε ο Masahiko Nakajima, Γενικός Διευθυντής του τμήματος εξέλιξης της Yamaha. «Στην Βαλένθια πέρυσι, είχαμε αρκετά σχόλια και παρατηρήσεις από τον Dovizioso… τα σχόλιά του σύγκριναν πάντοτε την Yamaha με την Honda στην πίστα»

 

«Κατά την διάρκεια της περασμένης χρονιάς, διερευνήσαμε αρκετά θέματα σε σχέση με την RC212V μοτοσυκλέτα και μερικές φορές έπιανα τον εαυτό μου να σκέφτεται ότι έπρεπε να ακολουθήσουμε τις γραμμές της Honda, ή τον τύπο κινητήρα της Honda…»

 

«Τελικά όμως, έφτασα στο συμπέρασμα ότι αυτό δεν είναι σωστό. Δεν μπορούμε να φτιάξουμε μια Honda μοτοσυκλέτα… η Yamaha μπορεί να κατασκευάζει μόνον Yamaha μοτοσυκλέτες! Εκεί κατέληξα. Πρέπει να δημιουργούμε μοτοσυκλέτες περισσότερο κοντά στην νοοτροπία της Yamaha και να ακολουθήσουμε τον δικό μας δρόμο με το πλαίσιο και τον κινητήρα»

 

Στην Sepang, ο Andrea Dovizioso εξέφρασε με την σειρά του τις απόψεις του για τις αντικρουόμενες φιλοσοφίες των δυο ομάδων:

«Η Yamaha είναι διαφορετική, άλλωστε η φιλοσοφία ανάμεσα στην Yamaha και την Honda, είναι – ανέκαθεν – αντιθετική: η Honda στοχεύει στην μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ενώ η Yamaha έχει την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά», σχολίασε

 

«Ήρθα με την νοοτροπία της Honda και προσπάθησα να οδηγήσω την Yamaha με έναν συγκεκριμένο τρόπο, αλλά δεν τα κατάφερα. Έτσι αναγκάστηκα να αλλάξω και σιγά-σιγά τα πράγματα βελτιώνονται»

 

Το τελευταίο επιβεβαιώθηκε απόλυτα στο δεύτερο επίσημο τεστ στην πίστα της Sepang, όπου ο «Dovi» τερμάτισε στην 3η θέση, όντας ο καλύτερος αναβάτης της Yamaha.

 

Επόμενο άρθρο »

Aragon: Πιο ευνοικές συνθήκες στην Ισπανία

« Προηγούμενο άρθρο

MotoGP: Αμφίβολη η πίστα του Austin!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ