• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οι κόκκινες γραμμές για το MotoGP του 2013
Τα πιθανά αδιαπραγμάτευτα σημεία των κατασκευαστών
Νέα 07/03/2012 - 16:06

Πιο κοντά στην ολοκλήρωση των προτάσεών τους για την επόμενη σεζόν (2013), είναι οι κατασκευαστές που έχουν απομείνει στο Πρωτάθλημα MotoGP. Η τελική πρόταση τους, που αφορά στην μείωση των εξόδων με την παράλληλη διατήρηση του τεχνολογικού ενδιαφέροντος, θα γίνει στις 23 με 25 Μαρτίου, στις δοκιμές που θα διεξαχθούν στην Jerez.

 

«Εργαζόμαστε ανοιχτόμυαλα, ώστε να παρουσιάσουμε στην Dorna και στην FIM τις προτάσεις μας… μετά θα είναι στο χέρι τους να αποφασίσουν τους κανόνες για το μέλλον», δήλωσε ο Filippo Preziosi στην Sepang.

 

«Προσπαθούμε να βρούμε την χρυσή τομή ανάμεσα στο κόστος και το ενδιαφέρον του Πρωταθλήματος. Το σημαντικό είναι ότι οι κανόνες είναι δίκαιοι και το θέαμα καλό»

 

Ο Preziosi δεν ήθελε να αποκαλύψει περισσότερες πληροφορίες για το τι ακριβώς θα περιλαμβάνει η πρόταση αυτή, όπως και άλλοι παράγοντες:

 

«Δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες, αλλά θεωρώ ότι οι ιδέες μας είναι λογικές», υπογράμμισε ο Αντιπρόεδρος της HRC, Shuhei Nakamoto

 

Παρ’ όλα αυτά, από τα συμφραζόμενα μπορούμε να υποθέσουμε τις «κόκκινες γραμμές» των κατασκευαστών για το 2013

 

1) δεν θα υπάρξει ριζοσπαστικός επανασχεδιασμός

 

«Αν αλλάξουμε τελείως τους κανονισμούς, τότε θα πρέπει να εξελίξουμε μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα, το οποίος σημαίνει δυσβάστακτο οικονομικό κόστος…», είπε ο Nakamoto.

 

2) όχι στο πάγωμα της εξέλιξης

 

«Η μείωση κόστους είναι θεμελιώδους σημασίας», σχολίασε ο Γενικός Διευθυντής της Yamaha, Masahiko Nakajima

 

«Αλλά εάν υπάρξει πάγωμα στην εξέλιξη – όπως π.χ. να συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε τον προδιαγραφών 2012 κινητήρα για τα επόμενα τρία χρόνια (όπως στην F1) – τότε η Yamaha δεν θα ενδιαφέρεται πλέον για το MotoGP… είμαστε στους αγώνες για να παρουσιάζουμε νέες τεχνολογίες και να τις προμηθεύουμε στην συνέχεια στης μοτοσυκλέτες παραγωγής. Για εμάς, οι αγώνες είναι ένα αληθινό εργαστήριο!»

 

3) όχι στο όριο στροφών (rev limit) η στον περιορισμό του εγκεφάλου (ECU)

 

«Οπωσδήποτε, είναι πολύ σημαντικό (για τους κατασκευαστές) να μην υπάρχει όριο στις στροφές (rev limit) και να απελευθερωθούν τα ηλεκτρονικά, από την άλλη όμως, πρέπει να βρούμε τρόπο να κρατήσουμε το κόστος υπό έλεγχο», σημείωσε ο Preziosi.

 

Κρίνοντας από το: «από την άλλη όμως», βλέπουμε ότι το τρίτο αυτό σημείο δεν είναι τόσο ισχυρό όσο τα προηγούμενα δυο, αφήνοντας χώρο για πιθανούς συμβιβασμούς.

 

Επόμενο άρθρο »

Στην Jerez το ντεμπούτο της Honda CRT

« Προηγούμενο άρθρο

Cecchinello: Κάποιες CRT είναι ακατάλληλες για MotoGP!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ