• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang II Παραλειπόμενα: πρόβλημα Honda;
Καμία Honda δεν έκανε περισσότερους από 4 γύρους!
Νέα 01/03/2012 - 22:30

Απόψεις του Δημήτρη Διατσίδη 

 

Να ξεκινήσουμε τα παραλειπόμενα του 2ου επίσημου φετινού τεστ με μια σύγκριση του ταχύτερου οδηγού σε προσομοίωση αγώνα, που ήταν ο Jorge Lorenzo, με τον τελευταίο νικητή και κάτοχου του ρεκόρ συνολικού χρόνου αγώνα στην συγκεκριμένη πίστα, που είναι ο Valentino Rossi, με τη νίκη του το 2010.

Να θυμίσουμε ότι το 2011 ο αγώνας ματαιώθηκε, μετά το γνωστό φοβερό ατύχημα του Super Sic :(

 

Το 2010 λοιπόν ο VR συμπλήρωσε 19 γύρους με μέσο όρο χρόνου 2:02.683.

Ο Jorge Lorenzo σήμερα στους 19 δικούς του γύρους είχε μέσο όρο χρόνου 2:01.806. Μάλιστα οι 6 τελευταίοι του γύροι είναι όλοι με σταθερά φοβερούς χρόνους!

Το 2010 ο Rossi συμπλήρωσε αυτούς τους 19 γύρους (ο αγώνας έχει 20, αλλά μιλάμε εκτός του πρώτου που περιέχει την εκκίνηση) σε 2330.988 δευτερόλεπτα.

Ο Lorenzo σήμερα έκανε τους δικούς του 19 γύρους σε 2314.316 δευτερόλεπτα, δηλαδή 16,672 δευτερόλεπτα γρηγορότερα. Μάλιστα χωρίς να έχει καμία πίεση και με τα νέα πιο μαλακά λάστιχα να έχουν μεγαλύτερη φθορά από αυτήν που είχαν το 2010!

Θεαματικά τα αποτελέσματα λοιπόν του JL που μαζί με τους Andrea Dovizioso & Cal Crutchlow ήταν οι μόνοι τρεις οδηγοί που έκαναν προσομοίωση αγώνα.

 

Το ερώτημα γιατί δεν έκαναν προσομοίωση και οι οδηγοί της Honda έχει να κάνει – προφανώς – με το μηχανικό πρόβλημα της 2ης μέρας, στην μοτοσυκλέτα του Dani Pedrosa. Παρακολουθώντας αναλυτικά τα γυρολόγια και των 4 οδηγών της Honda, δεν υπάρχει ούτε μια φορά που κάποιος οδηγός της έχει κάνει πάνω από 4 συνεχόμενους γύρους σήμερα! Μάλιστα το μεσημέρι ο Αντιπρόεδρος του HRC, ο Shuhei Nakamoto έδωσε μερικές λεπτομέρειες για το πρόβλημα του κινητήρα. Το κόκκινο φωτάκι άναψε στο ταμπλό στην πίσω μεγάλη ευθεία και οδήγησε τον κινητήρα αυτό στην Ιαπωνία για ελέγχους.

“Την πρώτη μέρα ο κινητήρας του Dani είχε ένα πρόβλημα. Στείλαμε αυτόν τον κινητήρα στην Ιαπωνία, αλλά καθυστέρησε στο τελωνείο και έφτασε στο HRC την ώρα του μεσημεριανού φαγητού. Σταματήσαμε το τεστ γιατί δεν ξέραμε τι ακριβώς συνέβη μέσα στον κινητήρα και αν έναν κινητήρας “ανατιναχτεί” αυτό είναι επικίνδυνο για τους οδηγούς. Η ασφάλεια είναι το πιο σημαντικό πράγμα για μας.

Τώρα καταλάβαμε τι συνέβη. Ο κινητήρας δεν έχει κανένα πρόβλημα. Μπορούσαμε να ξαναξεκινήσουμε χθες το απόγευμα, αλλά έβρεξε”, είπε ο Nakamoto.

Ο Ιάπωνας έδωσε έμφαση στο ότι η Honda δεν χρειάζεται να μειώσει την απόδοση του νέου κινητήρα των 1000cc με την V4 διάταξη, ούτε να κάνει σημαντικές αλλαγές για να συνεχίσει τη δοκιμή.

“Μετά τους ελέγχους δεν χρειάστηκε να τροποποιήσουμε τους κινητήρες ή να αλλάξουμε την απόδοση. Αλλάξαμε μόνο λίγο τα δεδομένα της διαχείρισης του κινητήρα”, συμπλήρωσε ο πληθωρικός Αντιπρόεδρος.

Βέβαια δήλωσε ότι αυτό που τον ανησυχεί περισσότερο είναι το πρόβλημα των ταλαντώσεων, αλλά μετά το τέλος του τεστ, όταν διαπιστώθηκε ότι καμία μοτοσυκλέτα του δεν έκανε πάνω από 4 συνεχόμενους γύρους, δεν ήταν εκεί για να δώσει κάποια εξήγηση.

 

Άρα λοιπόν μέχρι την Jerez στις 23 Μαρτίου το ερώτημα θα παραμένει για το θέμα της αξιοπιστίας και μαζί για το κατά πόσο το πρόβλημα του chattering θα δημιουργήσει θέμα στην φθορά των ελαστικών και την κούραση των οδηγών.

Και όλα αυτά οδηγούν στο συμπέρασμα ότι τελικά ο κερδισμένος της Sepang II είναι η Yamaha!

 

Επόμενο άρθρο »

Hayden: «Θα προτιμούσα πιο κοντά στην κορυφή»

« Προηγούμενο άρθρο

"Πολύ ανήσυχος" ο Valentino Rossi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ