• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Γιατί άλλαξε το όριο βάρους στο MotoGP
Σε «παρεξήγηση» οφείλεται η καθυστέρηση!
Νέα 07/02/2012 - 13:44

Στο τέλος της περασμένης χρονιάς, το προτεινόμενο ελάχιστο βάρος για τις μοτοσυκλέτες του 2012, άλλαξε δυο φορές σε διάστημα έξι εβδομάδων.

 

Μετά από συνάντηση της Επιτροπής του Grand Prix στην Βαλένθια, στις 5 Νοεμβρίου στο τέλος της σεζόν, αποφασίστηκε ότι το ελάχιστο βάρος για τις νέες 1000cc μοτοσυκλέτες θα ήταν 153 κιλά, δηλαδή τρία περισσότερα κιλά απ’ ότι ίσχυε με τις 800cc.

 

Στην συνέχεια όμως, αυξήθηκε κατά τέσσερα επιπλέον κιλά, στα 157, μετά την επόμενη συνάντηση της Επιτροπής στις 14 Δεκεμβρίου.

 

Η πιο ενοχλημένη από αυτήν την απόφαση, φαίνεται να είναι η ομάδα της Honda και ο δυο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της, Casey Stoner, το έκανε ξεκάθαρο σε μια πρόσφατη συνέντευξή του (βλ. σχετικά εδώ)

 

Κατά την διάρκεια των δοκιμών στην Μαλαισία, ο Πρόεδρος της Dorna Carmelo Ezpeleta, εξήγησε γιατί η απόφαση για τα επιπλέον τέσσερα κιλά πάρθηκε τόσο καθυστερημένα.

 

Φαίνεται ότι το όλο θέμα οφείλεται σε μια «παρεξήγηση» μέσα στην Επιτροπή, όταν και αποφάσιζαν για τις αλλαγές στους κανονισμούς.

 

Η Επιτροπή αποτελείται από την Dorna (κάτοχος εμπορικών δικαιωμάτων MotoGP), την FIM (Παγκόσμια Ομοσπονδία), IRTA (ομάδες) και MSMA (κατασκευαστές) και ο τρόπος της ψηφοφορίας εξαρτάται από το θέμα που συζητείται.

 

«Υπήρχε μια πρόταση από την Dorna και τις ομάδες (IRTA), με σκοπό να ανέβει το ελάχιστο όριο στα 160 κιλά», δήλωσε ο Ezpeleta. «Και αυτό έγινε επειδή θα ήταν δύσκολο και πολυέξοδο για τις CRT μοτοσυκλέτες να μειώσουν το βάρος τους. Έτσι, αν όλοι συμφωνούσαν στο ελάχιστο βάρος, αυτό θα βοηθούσε τις CRT».

 

«Προτείναμε την αύξηση του βάρους, αλλά οι κατασκευαστές (MSMA) δήλωσαν ότι ομόφωνα ήταν εναντίον αυτής της πρότασης και εφόσον η απόφαση ήταν ομόφωνη, δεν μπορούσε να γίνει αποδεκτή η πρότασή μας εξαιτίας ενός νομικού όρου».

 

«Αργότερα, αποδείχτηκε ότι η απόφαση της MSMA δεν ήταν ομόφωνη. Ήταν απόφαση πλειοψηφίας. Έτσι, από την στιγμή που η απόφαση των κατασκευαστών δεν ήταν ομόφωνη, δεν είχαμε καμία υποχρέωση να την ακολουθήσουμε».

 

«Κατ' αυτόν τον τρόπο, στην νέα συνάντηση της Επιτροπής τον Δεκέμβριο, είπαμε: “συγγνώμη, στην προηγούμενη συνάντησή μας υπήρχε μια παρεξήγηση σχετικά με το αν η απόφαση ήταν ομόφωνη, ως εκ τούτου, αν δεν ήταν ομόφωνη έχουμε το δικαίωμα να μην συμμορφωθούμε”».

 

«Τελικά, αντί για 160 κιλά προτείναμε - για το 2012 - το όριο να είναι στα 157 κιλά και αυτό έγινε δεκτό από την πλειοψηφία της Επιτροπής».

 

Το ελάχιστο όριο βάρους για το 2013, θα ανέβει στα 160 κιλά.

 

Επόμενο άρθρο »

Παρουσίαση της ομάδας Superbike της Aprilia

« Προηγούμενο άρθρο

Η Marc VDS έτοιμη για την νέα σεζόν

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ