• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Θα κάνει η Ducati το μεγάλο άλμα;
Η Μαλαισία θα είναι ένα πολύ σημαντικό τεστ
Νέα 29/01/2012 - 19:49

Απόψεις του Δημήτρη Διατσίδη 

 

Η αντίστροφη μέτρηση για το ξεκίνημα του πρώτου τεστ της χρονιάς έχει φτάσει στο να μετράει ώρες και όλα τα βλέμματα, όλων των ομάδων είναι στραμμένα στην Ducati με την κατά 90% νέα μοτοσυκλέτα που θα δούμε στην Sepang.

Η εργοστασιακή ομάδα έστειλε 6 Desmosedici στην πίστα που βρίσκεται δίπλα στην Kuala Lumpur και είναι μια πίστα “ζυγαριά” για την λεπτή ισορροπία κάθε μοτοσυκλέτες, αφού μάλιστα είναι η πίστα με τα περισσότερα δεδομένα για όλους. Οι έξι μοτοσυκλέτες των Ιταλών είναι 2 GP11.1 με κινητήρες 1000cc, δύο GPZero (αυτές που οδήγησε ο Rossi στην Valencia το Νοέμβριο) και δύο νέες GP12, τις οποίες δεν έχει κανένας εκτός εργοστασίου και μόνο τη φιλοσοφία τους μάθαμε από τον Filippo Preziosi πριν από λίγες εβδομάδες στο Wrooom.

Μαζί με τους εργοστασιακούς οδηγούς θα βρεθούν οι δύο team manager, Vittoriano Guareschi και Alessandro Cicognani και βέβαια ο δοκιμαστής Franco Battaini που θα κάνει τους πρώτους γύρους, τουλάχιστον το πρωί της Τρίτης. Μάλιστα θα πρέπει να ξεκινήσουν τη δουλειά νωρίς, αφού η πρόβλεψη είναι για τις γνωστές τροπικές βροχές περίπου στις 2 το μεσημέρι. Για την Τετάρτη και την Πέμπτη τα πράγματα φαίνονται καλύτερα με τη βροχή να έρχεται στις 8 το βράδυ, όταν οι δοκιμές θα έχουν τελειώσει.

 

Όλες οι ομάδες και όχι μόνο η Ducati θα “ξοδέψουν” τις τρεις ημέρες στο να βρουν την κατάλληλη κατανομή βάρους και τις ρυθμίσεις των ηλεκτρονικών, που θα είναι πολύ σημαντικά στη νέα εποχή των 1000cc. Η Ιταλική ομάδα θα έχει επιπλέον να κάνει και τις συγκρίσεις με τις δύο προηγούμενες εκδόσεις.

Ακόμη πιο δύσκολο θα είναι το έργο για τις ομάδες CRT, που από αύριο το πρωί θα βρίσκονται στην κρύα Βαλένθια, με θερμοκρασίες που δεν θα ξεπεράσουν τους 10 βαθμούς Κελσίου, ενώ λίγο καλύτερα θα είναι τα πράγματα την Τρίτη το μεσημέρι με θερμοκρασίες που μπορεί να περάσουν τους 15 βαθμούς. Έτσι θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο να δουλέψουν τα Bridgestone και άρα να έχουμε κάποιους χρόνους που θα μπορούν να συγκριθούν με αυτούς του τεστ του Νοεμβρίου.

 

Το μεγάλο ερώτημα λοιπόν είναι το τι θα κάνει η Ducati GP12 και ο Valentino Rossi (O Nicky Hayden λόγω τραυματισμού δεν θεωρείται ακόμη ανταγωνιστικός) απέναντι στις Honda των Stoner & Pedrosa, αλλά και τις Yamaha των Lorenzo, Spies & Dovizioso.

Αν η διαφορά είναι πάνω από 1.5'' δευτερόλεπτα (σε μια μεγαλύτερη από την Βαλένθια πίστα) θα σημαίνει ότι δεν έχει γίνει καμία σχεδόν βελτίωση σε σχέση με πέρυσι.

Αν η διαφορά είναι από 1'' – 1.5'' δευτερόλεπτα θα σημαίνει ότι έχει γίνει το πρώτο σωστό βήμα και θα περιμένουμε τις δεύτερες δοκιμές σε ένα μήνα περίπου για ασφαλέστερα συμπεράσματα.

Αν η διαφορά είναι από 0.5'' – 1'' δευτερόλεπτο, τότε θα είναι σαφές ότι η δουλειά ενός χρόνου στην Ducati, τώρα αρχίζει να αποδίδει.

Τέλος αν η διαφορά είναι κάτω από 0.5'' του δευτερολέπτου, τότε θα έχει γίνει το θαύμα για το οποίο μίλησε ο Rossi στις Ιταλικές Άλπεις.

 

Πάντως οι αναγνώστες του web site μας πιστεύουν κατά 55.4% ότι ο Rossi θα κάνει καλούς χρόνους, το 27.2% ότι θα είναι πάνω από 1'' πίσω από την Honda και το 17.4% πιστεύει ότι θα είναι πάνω από το 1.5'' - 2'' και αυτό θα σημάνει το ξεκίνημα του διαζυγίου Rossi - Ducati!  

Αναμένουμε με αγωνία...

 

Επόμενο άρθρο »

O Rossi αποκάλυψε την νέα Ducati GP12

« Προηγούμενο άρθρο

Φόρος τιμής του HRC στον Sic

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ